Проблеми розвитку виробничих процесів технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів на підприємствах автомобільного транспорту
Ключові слова:
виробничий потенціал, якість, розвиток, виробничі процеси, послуга, споживачі, чинники, очікуванняАнотація
Розглядається розвиток виробничого потенціалу підприємств автомобільного транспорту (ПАТ) в розрізі виробництва послуги ТО та Р транспортних засобів з конкретним рівнем якості. Для оцінки стану окремих складових ПАТ запропоновано виокремити та класифікувати ознаки виробничих процесів на ПАТ та обрати методи визначення якості окремих складових послуг як з внутрішнього середовища так і з зовнішнього. Результати досліджень можуть бути використані при прийнятті рішень стосовно подальшого розвитку виробничого потенціалу ПАТПосилання
1. DSTU ISO 9001-2001. (2001). Sistemi upravlinnya yakistyu. Vimogi. Kiev: Derzhstandart Ukrayini.
2. Sead Spuzic. Classification of manufacturing processes. Elektronniy resurs. rezhim dostupu: http://www.slideshare.net/spuzics/classification-of-manufacturing-processes
3. Sherif, Mostafaa, Sang-Heon, Leeb, Jantanee, Dumrakc, Nicholas, Chileshea, Hassan, Soltand. (2015). Lean thinking for a maintenance process. Production & Manufacturing Research: An Open Access Journal, Volume 3, Issue 1, 236–272.
4. Bondarenko, S. G. (2012). Organizatsiya tehnologichnih resursiv: navch. posib. Kiyiv : Kondor, 243.
5. Voskresenskiy, B. V., Malinovskiy, R. G. (1982). Proizvodstvennaya moshchnost mashinostroitelnogo zavoda. Moscow: Mashinostroenie, 344.
6. DSTU GOST 3.1001:2014. (2011). Edina sistema tehnologichnoyi dokumentatsiyi. Zagalni polozhennya (GOST 3.1001- IDT).
7. Egupov, Yu. A. (2006). Organizatsiya virobnitstva na promislovomu pidpriemstvi: Navch. posibnik. Kiev: Tsentr navchalnoyi literaturi, 488.
8. Zhezhuha, V. Y. (2008). Klasifikatsiya tehnologichnih protsesiv mashinobudivnih pidpriemstv yak osnovi ustanovlennya rivnya yih innovatsiynosti. Visnik Lvivskoyi politehniki, № 635, 163–176.
9. Zbozhna, O. M. (2006). Osnovi tehnologiyi. Pidruchnik. Ternopil: Kart-blansh, 486.
10. Kadirshaev, T. K., Alihodzhaev, A. A. (2005). Osnovy avtoservisa. Konspekt lektsiy. Tashkent: Izd-vo TADI, 69.
11. Moroz, V. S., Telnov, A. S. (2007). Organizatsiya virobnitstva: Navch. posibnik. Lviv: Noviy Svit-2000, 256.
12. Turovets, O. G., Rodionov, V. B., Buhalkov, M. I. (2011). Organizatsiya proizvodstva i upravlenie predpriyatiem: Uchebnik – 3-e izd. Moscow: Infra-M, 506.
13. Volgin, V. V. (2005). Avtoservis. Marketing i analiz: Prakticheskoe posobie. 2-e izd., izm. i dop. Moscow: Izdatelsko-torgovaya korporatsiya «Dashkov i K°», 496.
14. Kuharchik, A. A. (2010). Nastachenko Marketing: ucheb.-metod. posobie dlya prakticheskih zanyatiy: M-vo obrazovaniya Resp. Belarus. Belarus. gos. un-t transp. Gomel: BelGU, 79.
15. Protasova, L. G. (2010). Pliska Upravlenie kachestvom v sfere uslug: [monografiya]: M-vo obrazovaniya i nauki RF, Ural. gos. ekon. un-t. Ekaterinburg: Izd-vo Ural. gos. ekon. un-ta,176.
16. Mastepan, S. M. (2012). Monitoring yakosti tehnichnogo obslugovuvannya ta remontu dorozhno-transportnih zasobiv. Visnik SevNTU. Zbirnik naukovih prats, №135. Sevastopol: SevNTU, 209–212.
17. Belobzhetskiy, V. N. (2012).Teoreticheskie i metodologicheskie osnovy otsenki kachestva servisa na avtomobilnom transporte: avtoref. dis. kand. ek. nauk: 08.00.05, Moscow, 17.
18. Alekseev, A. A., Bagiev, G. L. (1997). Marketingovye osnovy tovarnogo pozitsionirovaniya v innovatsionnom periode. Sankt Peterburg: SPUEF, 93.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Володимир Петрович Волков, Сергій Миколайович Мастепан, Ігор Михайлович Фоменко, Вікторія Юріївна Рижова
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.