Проблеми розвитку виробничих процесів технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів на підприємствах автомобільного транспорту
Ключові слова:
виробничий потенціал, якість, розвиток, виробничі процеси, послуга, споживачі, чинники, очікуванняАнотація
Розглядається розвиток виробничого потенціалу підприємств автомобільного транспорту (ПАТ) в розрізі виробництва послуги ТО та Р транспортних засобів з конкретним рівнем якості. Для оцінки стану окремих складових ПАТ запропоновано виокремити та класифікувати ознаки виробничих процесів на ПАТ та обрати методи визначення якості окремих складових послуг як з внутрішнього середовища так і з зовнішнього. Результати досліджень можуть бути використані при прийнятті рішень стосовно подальшого розвитку виробничого потенціалу ПАТПосилання
1. DSTU ISO 9001-2001. (2001). Sistemi upravlinnya yakistyu. Vimogi. Kiev: Derzhstandart Ukrayini.
2. Sead Spuzic. Classification of manufacturing processes. Elektronniy resurs. rezhim dostupu: http://www.slideshare.net/spuzics/classification-of-manufacturing-processes
3. Sherif, Mostafaa, Sang-Heon, Leeb, Jantanee, Dumrakc, Nicholas, Chileshea, Hassan, Soltand. (2015). Lean thinking for a maintenance process. Production & Manufacturing Research: An Open Access Journal, Volume 3, Issue 1, 236–272.
4. Bondarenko, S. G. (2012). Organizatsiya tehnologichnih resursiv: navch. posib. Kiyiv : Kondor, 243.
5. Voskresenskiy, B. V., Malinovskiy, R. G. (1982). Proizvodstvennaya moshchnost mashinostroitelnogo zavoda. Moscow: Mashinostroenie, 344.
6. DSTU GOST 3.1001:2014. (2011). Edina sistema tehnologichnoyi dokumentatsiyi. Zagalni polozhennya (GOST 3.1001- IDT).
7. Egupov, Yu. A. (2006). Organizatsiya virobnitstva na promislovomu pidpriemstvi: Navch. posibnik. Kiev: Tsentr navchalnoyi literaturi, 488.
8. Zhezhuha, V. Y. (2008). Klasifikatsiya tehnologichnih protsesiv mashinobudivnih pidpriemstv yak osnovi ustanovlennya rivnya yih innovatsiynosti. Visnik Lvivskoyi politehniki, № 635, 163–176.
9. Zbozhna, O. M. (2006). Osnovi tehnologiyi. Pidruchnik. Ternopil: Kart-blansh, 486.
10. Kadirshaev, T. K., Alihodzhaev, A. A. (2005). Osnovy avtoservisa. Konspekt lektsiy. Tashkent: Izd-vo TADI, 69.
11. Moroz, V. S., Telnov, A. S. (2007). Organizatsiya virobnitstva: Navch. posibnik. Lviv: Noviy Svit-2000, 256.
12. Turovets, O. G., Rodionov, V. B., Buhalkov, M. I. (2011). Organizatsiya proizvodstva i upravlenie predpriyatiem: Uchebnik – 3-e izd. Moscow: Infra-M, 506.
13. Volgin, V. V. (2005). Avtoservis. Marketing i analiz: Prakticheskoe posobie. 2-e izd., izm. i dop. Moscow: Izdatelsko-torgovaya korporatsiya «Dashkov i K°», 496.
14. Kuharchik, A. A. (2010). Nastachenko Marketing: ucheb.-metod. posobie dlya prakticheskih zanyatiy: M-vo obrazovaniya Resp. Belarus. Belarus. gos. un-t transp. Gomel: BelGU, 79.
15. Protasova, L. G. (2010). Pliska Upravlenie kachestvom v sfere uslug: [monografiya]: M-vo obrazovaniya i nauki RF, Ural. gos. ekon. un-t. Ekaterinburg: Izd-vo Ural. gos. ekon. un-ta,176.
16. Mastepan, S. M. (2012). Monitoring yakosti tehnichnogo obslugovuvannya ta remontu dorozhno-transportnih zasobiv. Visnik SevNTU. Zbirnik naukovih prats, №135. Sevastopol: SevNTU, 209–212.
17. Belobzhetskiy, V. N. (2012).Teoreticheskie i metodologicheskie osnovy otsenki kachestva servisa na avtomobilnom transporte: avtoref. dis. kand. ek. nauk: 08.00.05, Moscow, 17.
18. Alekseev, A. A., Bagiev, G. L. (1997). Marketingovye osnovy tovarnogo pozitsionirovaniya v innovatsionnom periode. Sankt Peterburg: SPUEF, 93.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Володимир Петрович Волков, Сергій Миколайович Мастепан, Ігор Михайлович Фоменко, Вікторія Юріївна Рижова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.