Проблеми розвитку виробничих процесів технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів на підприємствах автомобільного транспорту

Володимир Петрович Волков, Сергій Миколайович Мастепан, Ігор Михайлович Фоменко, Вікторія Юріївна Рижова

Анотація


Розглядається розвиток виробничого потенціалу підприємств автомобільного транспорту (ПАТ) в розрізі виробництва послуги ТО та Р транспортних засобів з конкретним рівнем якості. Для оцінки стану окремих складових ПАТ запропоновано виокремити та класифікувати ознаки виробничих процесів на ПАТ та обрати методи визначення якості окремих складових послуг як з внутрішнього середовища так і з зовнішнього. Результати досліджень можуть бути використані при прийнятті рішень стосовно подальшого розвитку виробничого потенціалу ПАТ

Ключові слова


виробничий потенціал; якість; розвиток; виробничі процеси; послуга; споживачі; чинники; очікування

Повний текст:

PDF

Посилання


1. DSTU ISO 9001-2001. (2001). Sistemi upravlinnya yakistyu. Vimogi. Kiev: Derzhstandart Ukrayini.

2. Sead Spuzic. Classification of manufacturing processes. Elektronniy resurs. rezhim dostupu: http://www.slideshare.net/spuzics/classification-of-manufacturing-processes

3. Sherif, Mostafaa, Sang-Heon, Leeb, Jantanee, Dumrakc, Nicholas, Chileshea, Hassan, Soltand. (2015). Lean thinking for a maintenance process. Production & Manufacturing Research: An Open Access Journal, Volume 3, Issue 1, 236–272.

4. Bondarenko, S. G. (2012). Organizatsiya tehnologichnih resursiv: navch. posib. Kiyiv : Kondor, 243.

5. Voskresenskiy, B. V., Malinovskiy, R. G. (1982). Proizvodstvennaya moshchnost mashinostroitelnogo zavoda. Moscow: Mashinostroenie, 344.

6. DSTU GOST 3.1001:2014. (2011). Edina sistema tehnologichnoyi dokumentatsiyi. Zagalni polozhennya (GOST 3.1001- IDT).

7. Egupov, Yu. A. (2006). Organizatsiya virobnitstva na promislovomu pidpriemstvi: Navch. posibnik. Kiev: Tsentr navchalnoyi literaturi, 488.

8. Zhezhuha, V. Y. (2008). Klasifikatsiya tehnologichnih protsesiv mashinobudivnih pidpriemstv yak osnovi ustanovlennya rivnya yih innovatsiynosti. Visnik Lvivskoyi politehniki, № 635, 163–176.

9. Zbozhna, O. M. (2006). Osnovi tehnologiyi. Pidruchnik. Ternopil: Kart-blansh, 486.

10. Kadirshaev, T. K., Alihodzhaev, A. A. (2005). Osnovy avtoservisa. Konspekt lektsiy. Tashkent: Izd-vo TADI, 69.

11. Moroz, V. S., Telnov, A. S. (2007). Organizatsiya virobnitstva: Navch. posibnik. Lviv: Noviy Svit-2000, 256.

12. Turovets, O. G., Rodionov, V. B., Buhalkov, M. I. (2011). Organizatsiya proizvodstva i upravlenie predpriyatiem: Uchebnik – 3-e izd. Moscow: Infra-M, 506.

13. Volgin, V. V. (2005). Avtoservis. Marketing i analiz: Prakticheskoe posobie. 2-e izd., izm. i dop. Moscow: Izdatelsko-torgovaya korporatsiya «Dashkov i K°», 496.

14. Kuharchik, A. A. (2010). Nastachenko Marketing: ucheb.-metod. posobie dlya prakticheskih zanyatiy: M-vo obrazovaniya Resp. Belarus. Belarus. gos. un-t transp. Gomel: BelGU, 79.

15. Protasova, L. G. (2010). Pliska Upravlenie kachestvom v sfere uslug: [monografiya]: M-vo obrazovaniya i nauki RF, Ural. gos. ekon. un-t. Ekaterinburg: Izd-vo Ural. gos. ekon. un-ta,176.

16. Mastepan, S. M. (2012). Monitoring yakosti tehnichnogo obslugovuvannya ta remontu dorozhno-transportnih zasobiv. Visnik SevNTU. Zbirnik naukovih prats, №135. Sevastopol: SevNTU, 209–212.

17. Belobzhetskiy, V. N. (2012).Teoreticheskie i metodologicheskie osnovy otsenki kachestva servisa na avtomobilnom transporte: avtoref. dis. kand. ek. nauk: 08.00.05, Moscow, 17.

18. Alekseev, A. A., Bagiev, G. L. (1997). Marketingovye osnovy tovarnogo pozitsionirovaniya v innovatsionnom periode. Sankt Peterburg: SPUEF, 93.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. ДСТУ ISO 9001-2001. Системи управління якістю. Вимоги [Текст] — К.: Держстандарт України, 2001.

2. Sead Spuzic. Classification of manufacturing processes. Режим доступу: http://www.slideshare.net/spuzics/classification-of-manufacturing-processes

3. Sherif, Mostafaa. Lean thinking for a maintenance process [Теxt] / Sherif Mostafaa, Sang-Heon Leeb, Jantanee Dumrakc, Nicholas Chileshea, Hassan Soltand // Production & Manufacturing Research: An Open Access Journal. –2015. – Vol. 3, Issue 1. – рр. 236–272.

4. Бондаренко, С. Г. Організація технологічних ресурсів [Текст]: навч. посіб / С. Г. Бондаренко. – Київ : Кондор, 2012. – 243 с.

5. Воскресенский, Б. В. Производственная мощность машиностроительного завода. [Текст] / Б. В. Воскресенский, Р. Г. Малиновский. – М: Машиностроение, 1982. – 344 с.

6. ДСТУ ГОСТ 3.1001:2014 Єдина система технологічної документації. [Текст]: Загальні положення (ГОСТ 3.1001-2011, IDT).

7. Єгупов, Ю. А. Організація виробництва на промисловому підприємстві [Текст] / Ю. А. Єгупов. – Навч. посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 488 с.

8. Жежуха, В. Й. Класифікація технологічних процесів машинобудівних підприємств як основи установлення рівня їх інноваційності. [Текст] / В. Й. Жежуха // Вісник Львівської політехніки. – 2008. – №635. – С. 163–176.

9. Збожна О. М. Основи технології. Підручник. [Текст]  – Тернопіль : Карт-бланш, 2006. – 486 с.

10. Кадиршаев, Т. К. Основы автосервиса. Конспект лекцій [Текст] / Т. К. Кадиршаев, А. А. Алиходжаев. – Ташкент: Изд-во ТАДИ, 2005. – 69 с.

11. Мороз, В. С. Організація виробництва [Текст] / В. С. Мороз, А. С. Тельнов. Навч. посібник. – Львів: Новий Світ-2000, 2007. – 256 с.

12. Туровец, О. Г. Организация производства и управление предприятием [Текст] / О. Г. Туровец, В. Б. Родионов, М. И. Бухалков: Учебник – 3-е изд. – М : Инфра–М, 2011. – 506 с.

13. Волгин, В. В. Автосервис. Маркетинг и анализ: Практическое пособие. – 2-е изд., изм. и доп. [Текст] / В. В. Волгин. – М.: Издательско-торговая корпорация «Дашков и К°», 2005. – 496 с.

14. Кухарчик, А. А. Маркетинг: учеб.-метод. пособие для практических занятий [Текст] / А. А. Кухарчик, Е. В. Настаченко // М-во образования Респ. Беларусь. Беларус. гос. ун-т трансп. – Гомель: БелГУТ, 2010. – 79 с.

15. Протасова, Л. Г. Управление качеством в сфере услуг: [монография] / Л. Г. Протасова, О. В. Плиска: М-во образования и науки РФ, Урал. гос. экон. ун-т. – Екатеринбург: Изд-во Урал. гос. экон. ун-та, 2010. – 176 с.

16. Мастепан, С. М. Моніторинг якості технічного обслуговування та ремонту дорожньо-транспортних засобів [Текст] / С. М. Мастепан // Вісник СевНТУ. Збірник наукових праць [Текст], №135. – Севастополь: СевНТУ, 2012. – С. 209–212.

17. Белобжецкий, В. Н. Теоретические и методологические основы оценки качества сервиса на автомобильном транспорте [Текст]: автореф. дис. канд. эк. наук: 08.00.05 / В. Н. Белобжецкий. – М., 2012. – 17 с.

18. Алексеев, А. А. Маркетинговые основы товарного позиционирования в инновационном периоде [Текст] / А. А. Алексеев, Г. Л. Багиев. – СПб; СПУЭФ, 1997. – 93 с.



Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Copyright (c) 2016 Володимир Петрович Волков, Сергій Миколайович Мастепан, Ігор Михайлович Фоменко, Вікторія Юріївна Рижова

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ISSN 2411-2828 (Online), ISSN 2411-2798 (Print)