Удосконалення диспетчерського керівництва дільниці на основі прогнозного моделювання перевізного процесу

Автор(и)

  • Петро Віталійович Долгополов Український державний університет залізничного транспорту пл. Феєрбаха, 7, м. Харків, 61050, Україна
  • Тетяна Владиславна Головко Український державний університет залізничного транспорту пл. Феєрбаха, 7, м. Харків, 61050, Україна
  • Тарас Володимирович Галишинець Український державний університет залізничного транспорту пл. Феєрбаха, 7, м. Харків, 61050, Україна
  • Юлія Андріївна Іванова Український державний університет залізничного транспорту пл. Феєрбаха, 7, м. Харків, 61050, Україна

Ключові слова:

диспетчерська централізація, диспетчерське керівництво, поїзний диспетчер, станційний інтервал, прогнозний графік руху поїздів.

Анотація

Розроблено заходи з розширення функціонального складу диспетчерських систем управління. Розроблена модель побудови прогнозного графіку руху поїздів з урахуванням оперативних факторів перевізного процесу, таких як: діючі попередження, маса состава та потужність локомотивів, змінні станційні інтервали, наявність та довжина пасажирських платформ. Результати дослідження дозволяють формувати найбільш ефективний прогнозний графік руху поїздів, застосування якого підвищую дільничну швидкість та скорочує витрати на зупинки поїздів на дільниці

Біографії авторів

Петро Віталійович Долгополов, Український державний університет залізничного транспорту пл. Феєрбаха, 7, м. Харків, 61050

Кандидат технічних наук

Доцент кафедри «Управління експлуатаційною роботою»

Тетяна Владиславна Головко, Український державний університет залізничного транспорту пл. Феєрбаха, 7, м. Харків, 61050

Кандидат технічних наук

Доцент кафедри «Управління експлуатаційною роботою»

Тарас Володимирович Галишинець, Український державний університет залізничного транспорту пл. Феєрбаха, 7, м. Харків, 61050

Кафедра «Управління експлуатаційною роботою»

Юлія Андріївна Іванова, Український державний університет залізничного транспорту пл. Феєрбаха, 7, м. Харків, 61050

Кафедра «Управління експлуатаційною роботою»

Посилання

1. KontseptsIyaderzhavnoyiprogramireformuvannyazaliznichnogotransportuUkrayini (2007). ShvalenorozporyadzhennyamKMU #651-rvId 27.12.2006. Kiev: MagIstral, #1 (1179) 10-16 sichnya, 6.

2. Dolhopolov, P., Chikarov,R. (2015). Udoskonalennyadyspetchers'kohoupravlinnyanadil'nytsivumovakhshvydkisnohorukhu. Zbirnyknaukovykhprats' UkrDAZT, 154, 53 – 57.

3. Dolgopolov, P., Manzulya, V., Rozhenko, A. (2014). Udoskonalennyapereviznogoprotsessunatransportnomupoligoninaosnovimodelidispetcherskogoupravlinnya. ZbirniknaukovihpratsUkrDAZT, 145, 11–17.

4. Malakhova, O. A. (2012). Udoskonalennyaupravlinnyavahonopotokamypryzbil'shennitranzytnostiperevezen'. Zb. nauk. pr. UkrDAZT, 133, 105 – 110.

5. Holovko, T. V. (2011). Doslidzhennyavariantivprotsesuprosuvannyavahonopotokivvnapryamkuporomnykhkompleksiv. Zb. nauk. prats'. Donets'k: DonIZT, 28, 17−21.

6. Kalashnikova, T., Kushkin, E., Kitsenko, E. (2014). Udoskonalennyainformatsiyno-keruyuchoyisystemyzaliznyts' vumovakhinteroperabel'nosti. Zbirnyknaukovykhprats', Kharkiv: UkrDAZT, 146, 61–65.

7. Lavrukhin, O., Dolgopolov, P., Doczenko, Y. (2013). Pobudovamodelioptymizatsiyipropuskupoyizdivnapidkhodakhdosortuval'noyistantsiyh. Skhidno-Yevropeys'kyyzhurnalperedovykhtekhnolohiy, Kharkov, 64, 15–17.

8. Danko, M. I. (2005). Mikroprotsesornadispetcherskatsentralizatsiya «Kaskad». Navch. posIbnik. Kharkov: UkrDAZT, 176.

9. InstruktsiyaziskladannyahrafikarukhupoyizdivnazaliznytsyakhUkrayiny: TsT-0040, Kiev, 2002.

10. Hrebenyuk, P., Dolhanov, A., Skvortsova, A. (1987). Tyahovyeraschety: Spravochnyk, Moscow: Transport, 143–174.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-02-11

Номер

Розділ

Автоматизація та управління механіко-технологічними системами та комплексами