Комп’ютерна система вивчання та реалізації наближених методів алгебри та аналізу з використанням інтегрованого середовища Word та Matlab

Автор(и)

  • Микола Васильович Дорошенко Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка вулиця Івана Франка, 24, Дрогобич, Львівська область, 82100, Україна
  • Тарас Іванович Драб Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка вулиця Івана Франка, 24, Дрогобич, Львівська область, 82100, Україна

Ключові слова:

М-книга, інтегроване середовище, база даних, цілісність даних, проста відповідність, взаємно-однозначна відповідність, тестовий контроль, об’єктно-орієнтований підхід.

Анотація

У статті розглянуто принципи створення та редагування М-книг, запропонована загальна структура М-книг вивчення та реалізації наближених методів алгебри та аналізу, розроблені тестові контролюючі запитання. Контролюючий тест містить чотири варіанти відповідей, один з яких є правильний. Також описана структура бази даних для зберігання контролюючих тестів. Запропонована структура бази даних забезпечує цілісність даних. Програмна реалізація системи вивчення наближених методів розв'язування задач алгебри та аналізу за допомогою М-книг та проведення тестового контролю знань здійснена засобами мови програмування Visual C# у Visual Studio 2015.

Біографії авторів

Микола Васильович Дорошенко, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка вулиця Івана Франка, 24, Дрогобич, Львівська область, 82100

кандидат фізико-математичних наук

доцент кафедри інформатики та обчислювальної математики

Тарас Іванович Драб, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка вулиця Івана Франка, 24, Дрогобич, Львівська область, 82100

магістрант кафедри інформатики та обчислювальної математики

Посилання

Anufriev, I. E., Smirnov, A. B., Smirnova, E. N. (2005). MATLAB 7. Naibolee polnoe rukovodstvo v podlinnike. Sait Petersburg: BHV-Peterburg, 1105.

Bespalov, V. P. (1970). Programmirovannoe obuchenie. Didakticheskie osnovy. Moscow: Vysshaja shkola, 300.

Bodnenko, D. M., Varchenko, L. O., Zhy`l`czov, O. B. (2012). Testovyj kontrol znan studentiv u systemi Moodle. Kiev: Kyyivskyj universy`tet imeni Bory`sa Grinchenka, 112.

Dubrovin, O. F. (2009). Rozrobka komp'yuternoyi sy`stemy` testuvannya na bazi XML. Molod i rynok, 9, 37–40.

Martin, D. (1980). Organizacija baz dannyh u vychislitel'nyh sistemah. Moscow: Mir, 662.

Nejgel, K. (2006). C# 2005 dlja professionalov. Moscow: Viljams, 763.

Olijny`k, M. M., Romanenko, Yu. A. (2001). Test yak instrument kil`kisnoyi diagnosty`ky` rivnya znan` v suchasny`x texnologiyax navchannya Donetsk: Doneczkyj nacionalnyj universytet, 84.

Feldman, L. P., Petrenko, A. I., Dmytriyeva, O. A. (2006). Chyselni metody v informatyci. Kiev: Vydavnycha grupa BHV, 480.

Uotson, K., Nejgel, K., Pedersen, Ja., Rid, D., Skinner, M. (2011). Visual C#. Polnyj kurs. Moscow: Viljams, 960.

Fallahzadeh, H. (2012). New software for computation sensitivity analysis to detect hidden bias for partially order set test statistic in observational studies. Procedia Technology, 1, 225–229. doi: 10.1016/j.protcy.2012.02.048

Tikhonov, U., Lakhno, V., Skliarenko, E., Stepanenko, O., Dvirnyi, K. (2016). Development of ontological approach in e-learning when studying information technologies. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 5(2 (83)), 13–20. doi:10.15587/1729-4061.2016.79230

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-03-10

Номер

Розділ

Автоматизація та управління механіко-технологічними системами та комплексами