Практичні аспекти управління якістю при формуванні бізнес-моделі підприємства ресторанного господарства
Ключові слова:
якість, виробництво, продукція, обслуговування, послуга, управління, підприємство, ресторанне господарство.Анотація
У статті досліджено сутність основних категорій управління якістю. Визначені основні критерії управлінні якістю послуг на підприємствах ресторанного господарства. Сформовано систему параметрів оцінки якості послуг підприємства ресторанного господарства. Розроблено інтегровану модель впливу якості послуг підприємства ресторанного господарства на критерії результативності діяльності. Обґрунтовано методичний інструментарій комплексної оцінки якості послуг підприємств ресторанного господарства. Результати досліджень можуть бути використані при побудові системи управління якістю на підприємствах ресторанного господарства.
Посилання
P'jatnycjka, Gh. T., P'jatnycjka, N. O., Lukashova, L. V. (2010). Menedzhment restorannogho ghospodarstva. Kiev: KNTEU, 430.
Chernova, Gh. V. Osoblyvosti rozvytku restorannogho ghospodarstva Vinnychchyny. Gheoghrafichni nauky, 4, 114–119.
DSTU 4281:2004. Establishments of the catering trade. Classification (2004). Kiev: Derzhstandart Ukrainy, 24. Available at: http://text.normativ.ua/doc2728.php
DSTU ISO 9000-2001. Systemy upravlinnia yakistiu. Osnovni polozhennia ta slovnyk (2001). Kiev: Derzhstandart Ukrainy, 33. Available at: http://aer.net.ua/public/files/OSBB/zakonodavctvo/DSTU/DSTU%20ISO%209000-2001.pdf
DSTU ISO 9000-2007. Systemy upravlinnia yakistiu. Osnovni polozhennia ta slovnyk (2008). Kiev: Derzhstandart Ukrainy, 29. Available at: http://dbn.at.ua/_ld/11/1128_432_iso9000-1-.pdf
DSTU ISO 9001:2009. Systemy upravlinnia yakistiu. Vymohy (2009). Kiev: Derzhstandart Ukrainy, 26. Available at: http://www.plitka.kharkov.ua/certs/433_iso9001.pdf
ІSO 8402:1994. Upravlenie kachestvom i obespechenie kachestva. Slovar' (1994). Mezhdunarodnaia organizatsiia po standartizatsii, 15. Available at: http://gostbank.metaltorg.ru/data/norms_/isj/2.pdf
Nykyforov, R. P., Sabirov, O. V. (2015). Process design of unfermented puff semi-finished products based on milk whey. Technology Audit and Production Reserves, 3(3(23)), 37–41. doi:10.15587/2312-8372.2015.44154
Onyshhenko, V. M., Ghrynchenko, N. Gh., Boljshakova, V. A. (2015). Improvement of frozen poultry storage technology. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6(10(77)), 37–41. doi:10.15587/1729-4061.2015.54656
Davydova, O. Yu., Pisarevskii, I. M., Ladyzhenskaya, R. S. (2012). Quality Management products and services in the hotel and restaurant sector. Kharkov: KSAME, 415.
Naumenko, M. O., Blyashenko, A. I. (2011). Quality Management customer service in restaurants and catering enterprises. Bulletin of Economics and transportation industries, 33. 121–123.
Androsov, T. V., Vlasov, N. A., Mikhailov, N. V., Kruglov, O. A. (2010). Evaluation of competitiveness of enterprises restaurant business. Kharkiv: HDUHT, 144.
Shapovalova, S. I., Mazhara, O. O. (2015). Formalization of basic pattern matching algorithms in production systems. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4(3(76)), 22–27. doi:10.15587/1729-4061.2015.46571
Mazaraki, A. A., Puhacheskyy, G. (2004). Kano model systems of quality management. Standardization, certification, quality, 3, 55–58.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Вікторія Анатоліївна Гросул, Тетяна Павлівна Іванова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.