Практичні аспекти управління якістю при формуванні бізнес-моделі підприємства ресторанного господарства

Автор(и)

  • Вікторія Анатоліївна Гросул Харківський державний університет харчування та торгівлі вул. Клочківська, 333, м. Харків, Україна, 61051, Україна
  • Тетяна Павлівна Іванова Харківський державний університет харчування та торгівлі вул. Клочківська, 333, м. Харків, Україна, 61051, Україна

Ключові слова:

якість, виробництво, продукція, обслуговування, послуга, управління, підприємство, ресторанне господарство.

Анотація

У статті досліджено сутність основних категорій управління якістю. Визначені основні критерії управлінні якістю послуг на підприємствах ресторанного господарства. Сформовано систему параметрів оцінки якості послуг підприємства ресторанного господарства. Розроблено інтегровану модель впливу якості послуг підприємства ресторанного господарства на  критерії результативності діяльності. Обґрунтовано методичний інструментарій комплексної оцінки якості послуг підприємств ресторанного господарства. Результати досліджень можуть бути використані при побудові системи управління якістю на підприємствах ресторанного господарства. 

Біографії авторів

Вікторія Анатоліївна Гросул, Харківський державний університет харчування та торгівлі вул. Клочківська, 333, м. Харків, Україна, 61051

доктор економічних наук

професор кафедри "Економіки і управління"

Тетяна Павлівна Іванова, Харківський державний університет харчування та торгівлі вул. Клочківська, 333, м. Харків, Україна, 61051

старший викладач кафедри "Економіки і управління"

Посилання

P'jatnycjka, Gh. T., P'jatnycjka, N. O., Lukashova, L. V. (2010). Menedzhment restorannogho ghospodarstva. Kiev: KNTEU, 430.

Chernova, Gh. V. Osoblyvosti rozvytku restorannogho ghospodarstva Vinnychchyny. Gheoghrafichni nauky, 4, 114–119.

DSTU 4281:2004. Establishments of the catering trade. Classification (2004). Kiev: Derzhstandart Ukrainy, 24. Available at: http://text.normativ.ua/doc2728.php

DSTU ISO 9000-2001. Systemy upravlinnia yakistiu. Osnovni polozhennia ta slovnyk (2001). Kiev: Derzhstandart Ukrainy, 33. Available at: http://aer.net.ua/public/files/OSBB/zakonodavctvo/DSTU/DSTU%20ISO%209000-2001.pdf

DSTU ISO 9000-2007. Systemy upravlinnia yakistiu. Osnovni polozhennia ta slovnyk (2008). Kiev: Derzhstandart Ukrainy, 29. Available at: http://dbn.at.ua/_ld/11/1128_432_iso9000-1-.pdf

DSTU ISO 9001:2009. Systemy upravlinnia yakistiu. Vymohy (2009). Kiev: Derzhstandart Ukrainy, 26. Available at: http://www.plitka.kharkov.ua/certs/433_iso9001.pdf

ІSO 8402:1994. Upravlenie kachestvom i obespechenie kachestva. Slovar' (1994). Mezhdunarodnaia organizatsiia po standartizatsii, 15. Available at: http://gostbank.metaltorg.ru/data/norms_/isj/2.pdf

Nykyforov, R. P., Sabirov, O. V. (2015). Process design of unfermented puff semi-finished products based on milk whey. Technology Audit and Production Reserves, 3(3(23)), 37–41. doi:10.15587/2312-8372.2015.44154

Onyshhenko, V. M., Ghrynchenko, N. Gh., Boljshakova, V. A. (2015). Improvement of frozen poultry storage technology. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6(10(77)), 37–41. doi:10.15587/1729-4061.2015.54656

Davydova, O. Yu., Pisarevskii, I. M., Ladyzhenskaya, R. S. (2012). Quality Management products and services in the hotel and restaurant sector. Kharkov: KSAME, 415.

Naumenko, M. O., Blyashenko, A. I. (2011). Quality Management customer service in restaurants and catering enterprises. Bulletin of Economics and transportation industries, 33. 121–123.

Androsov, T. V., Vlasov, N. A., Mikhailov, N. V., Kruglov, O. A. (2010). Evaluation of competitiveness of enterprises restaurant business. Kharkiv: HDUHT, 144.

Shapovalova, S. I., Mazhara, O. O. (2015). Formalization of basic pattern matching algorithms in production systems. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4(3(76)), 22–27. doi:10.15587/1729-4061.2015.46571

Mazaraki, A. A., Puhacheskyy, G. (2004). Kano model systems of quality management. Standardization, certification, quality, 3, 55–58.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-15

Номер

Розділ

Управління якістю виробництва