Механізм забезпечення організаційно-екологічної стійкості транспортної системи в середовищі промислових зон

Автор(и)

  • Андрей Александрович Лямзин Державний вищий навчальний заклад «Приазовський державний технічний університет», вул. Університетська, 7, м Маріуполь, Україна, 87500, Україна
  • Марина Владимировна Хара Державний вищий навчальний заклад «Приазовський державний технічний університет», вул. Університетська, 7, м Маріуполь, Україна, 87500, Україна
  • Евгений Александрович Украинский Державний вищий навчальний заклад «Приазовський державний технічний університет», вул. Університетська, 7, м Маріуполь, Україна, 87500, Україна

Ключові слова:

динамічність транспортних потоків, конфігурації транспортного каркаса, екологічна безпека, середа промислових зон

Анотація

Розглядається механізм формування «графік-розклад», що забезпечує просторове зміна маршрутних ліній (пере маршрутизації) на часовому відрізку для ефективної діяльності транспортних систем в середовищі промислових зон, з мінімальним впливом на її екологічну складову.«Графік–розклад» дозволить забезпечити розумне управління ефективною взаємодією транспортних систем і середовища промислових зон і може бути реалізований в системі управління департаменту великими муніципальними утвореннями.

Біографії авторів

Андрей Александрович Лямзин, Державний вищий навчальний заклад «Приазовський державний технічний університет», вул. Університетська, 7, м Маріуполь, Україна, 87500

кандидат технічних наук, доцент кафедри «Технології міжнародних перевезень і логістика»

Марина Владимировна Хара, Державний вищий навчальний заклад «Приазовський державний технічний університет», вул. Університетська, 7, м Маріуполь, Україна, 87500

кандидат технічних наук, доцент кафедри «Транспортні технології промислових підприємств»

Евгений Александрович Украинский, Державний вищий навчальний заклад «Приазовський державний технічний університет», вул. Університетська, 7, м Маріуполь, Україна, 87500

асистент, кафедра Автомобільний транспорт

Посилання

Lukanin, V. N., Trofimenko, V. (2001). Industrial and transport Ecology. Moscow: High school, 273.

Lukanin, V. N., Buslaev, A. P., Trofimenko, Iu. V., Yashin, M. V. (1998). Motor flows and the Environment. Moscow: INFRA–M, 408.

Cuesta, J. A., Martínez, F. C., Molera, J. M., Sánchez, A. (1993). Phase transitions in two-dimensional traffic-flow models. Physical Review E, 48 (6), R4175–R4178. doi:10.1103/physreve.48.r4175

Medovschikov, Iu. V. (1993). Research in the car theory. Transport: science, technology, management, 4, 30–40.

Dougherty, M. (1995). A review of neural networks applied to transport. Transportation Research Part C: Emerging Technologies, 3 (4), 247–260. doi:10.1016/0968-090x(95)00009-8

Golubev, I. R., Novikov Yu. V. (1987). The environment and transport. Moscow: Transport, 205.

Hubenko, V. K., Lyamzin, A. A., Hara, M. V. (2013). The effectiveness of the route network of industrial zones in the urban logistics/ TRANSPORT PROBLEMS `2013: V International Scientific Conference Katowice, 1, 150−156.

Hubenko, V. K., Lyamzin, A. A., Hubenko, O. V. (2009). The effectiveness of the system of ecological safety of municipal transport systems. Ecology and life safety of industrial-transport complexes, 2, 189–193.

Lyamzin, A. A., Hara, M. V. (2013). Assessment of the potential of the system "Transit" industrial city zones. Bulletin of Donetsk Institute of Road Transport, 4, 32–43.

Sustainable Transportation and TDM. Planning That Balances Economic, Social and Ecological Objectives. Avaible at: http://www.vtpi.org/tdm/tdm67.htm.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-15

Номер

Розділ

Охорона праці та безпека життєдіяльності