Розробка багатопотокових мобільних додатків інформаційно-навчального призначення

Автор(и)

  • Лариса Олександрівна Сав’юк Інститут інформаційних технологій, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу вул. Карпатська 15, м. Івано-Франківськ, Україна, 76019, Україна
  • Роман Богданович Іванів Інститут інформаційних технологій, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу вул. Карпатська 15, м. Івано-Франківськ, Україна, 76019, Україна

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційні технології, освіта, вищий навчальний заклад, дистанційне електронне та мобільне навчання, мобільний додаток, багатопоточність

Анотація

Розглянуті підходи до застосування мобільного навчання в системі освіти, визначена сутність мобільного навчання, його співвідношення з дистанційним й електронним навчанням, а також окреслені його переваги і недоліки. Запропоновано моделі впровадження мобільного навчання в навчальний процес вищих навчальних закладів. Наведений опис розробленого мобільного додатку інформаційно-навчального призначення, який націлений на інтеграцію мобільних технологій в організацію навчального процесу кафедри Інформаційно-телекомунікаційних технологій та систем інституту інформаційних технологій Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу.

Біографії авторів

Лариса Олександрівна Сав’юк, Інститут інформаційних технологій, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу вул. Карпатська 15, м. Івано-Франківськ, Україна, 76019

кандидат технічних наук

доцент кафедри Інформаційно-телекомунікаційних технологій та систем

Роман Богданович Іванів, Інститут інформаційних технологій, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу вул. Карпатська 15, м. Івано-Франківськ, Україна, 76019

магістр кафедри Інформаційно-телекомунікаційних технологій та систем

Посилання

Teslia, I., Yehorchenkova, N., Iegorchenkov, O., Kataieva, Y. (2016). Enterprise information planning – a new class of systems in information technologies of higher educational institutions of Ukraine. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4(2(82)), 11–23. doi:10.15587/1729-4061.2016.74857

Shevchenko, V. A. (2015). Individualization of students’ independent work on the basis of information technologies. Eastern–European Journal of Enterprise Technologies, 4(2(76)), 22. doi:10.15587/1729-4061.2015.48240

Voychenko, O. (2016). Establishing Mobile Learning in The Ukraine: Problems and Prospects. Information Models and Analyses, 5 (1), 59–65.

Osoblyvosti povedinky ukrainskoho internet-korystuvacha – Google Consumer Barometer 2016. (12.09.2016). Ofitsiinyi Blog – Google Ukraina, Available at: https://ukraine.googleblog.com/2016/09/google-consumer-barometer-2016.html

Sharples, M., Taylor, J., Vavoula, G. (2007). 4 A Theory of Learning for the Mobile Age. The SAGE Handbook of E-Learning Research, 63–81. doi:10.4135/9781473955011.n4

Semerikov, S. O. (2009). Fundamentalizatsiia navchannia informatychnykh dystsyplin u Vyshchii shkoli. Kryvyi Rih: Mineral, 340.

Tryus,Yu. V. (2011). Orhanizatsiini ta pedahohichni aspekty rozvytku i vprovadzhennia tekhnolohii mobilnoho navchannia u vyshchii shkoli. Sixth International Conference. New Information Technologies in Education for All: Learning Environment. Kiev, 285–294.

Striuk, A. M. (2012). Navchalnyi obiekt yak komponent mobilnoho navchannia. Zbirnyk naukovykh prats Kamianets-Podilskoho natsionalnoho universytetu im. Ivana Ohiienka. Seriia: Pedahohichna,18, 83 –86.

Pleskach, V. L. (2011). Informatsiini systemy i tekhnolohii na pidpryiemstvakh. Kiev: Znannia, 718.

What Is Core Data? (2016). Guides and Sample Code. Available at: www/ URL: https://developer.apple.com/library/content/documentation/Cocoa/Conceptual/CoreData/index.html?utm_source=iosstash.io.

OnLine Help. Multithreaded Programming. (2016). Maplesoft. Available at: https://www.maplesoft.com/support/help/Maple/view.aspx?path=multithreaded

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-15

Номер

Розділ

Автоматизація та управління механіко-технологічними системами та комплексами