Формування математичної моделі функціонування транспортно-пересадочних вузлів міського пасажирського транспорту

Автор(и)

  • Володимир Олексійович Вдовиченко Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0003-2746-8175
  • Ганна Олександрівна Самчук Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, Україна, 61002, Україна

Ключові слова:

транспортно-пересадочний вузол, модель, громадський транспорт, параметри, випадкові величини, сталий розвиток

Анотація

Розглядається процес формування моделі функціонування транспортно-пересадочних вузлів. Пропонується використовувати математичне моделювання з метою урахування випадкових величин експлуатаційних параметрів формування умов функціонування транспортно-пересадочних вузлів. Графічно представлені та формалізовані впливи вхідних параметрів і факторів зовнішнього середовища на процеси, що відбуваються у транспортно-пересадочних вузлах, та критерій ефективності їх функціонування. Результати досліджень можуть бути використані при складані синхронізованих розкладів руху міського пасажирського транспорту та зміні конструктивних параметрів зупиночних пунктів.

Біографії авторів

Володимир Олексійович Вдовиченко, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, доцент

Доцент кафедри транспортних технологій

Ганна Олександрівна Самчук, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, вул. Ярослава Мудрого, 25, м. Харків, Україна, 61002

Аспірант кафедри транспортних технологій

Посилання

1. UNWCED: United Nations World Commission on Environment and Development (1987). Our Common Future (Brundtland Report). Oxford: Oxford University Press. Retrieved from http://www.un-documents.net/our-common-future.pdf.

2. Lélé, S. M. (1991). Sustainable development: A critical review. World development, 19(6), 607–621.

3. Lipenkov, A. V. (2015). Povyshenie jeffektivnosti funkcionirovanija gorodskogo passazhirskogo transporta na osnove upravlenija propusknoj sposobnost'ju ostanovochnyh punktov [Efficiency improvement of urban passenger transport functioning on the basis of stopping points capacity]. Candidate’s thesis. Nizhnij Novgorod, 154.

4. Dimova, I. P. (2009). Povyshenie jeffektivnosti funkcionirovanija ostanovochnyh punktov gorodskogo passazhirskogo transporta i dvizhenija transportnyh sredstv v zone ih vlijanija [Efficiency improvement of stopping points functioning of urban passenger transport and vehicle traffic in their zone of influence]. Candidate’s thesis. Tjumen', 167.

5. Kazhaev, A. A. (2012). Snizhenie konfliktnyh situacij na ostanovochnyh punktah marshrutnyh setej gorodskogo passazhirskogo transporta [Reducing conflicts at stopping points of urban passenger transport route networks]. Extended abstract of candidate’s thesis. Moskva: MADI, 19.

6. Enin, D. V. (2004). Modeli i algoritmy upravlenija gorodskimi passazhirskimi perevozkami (na primere g. Voronezha) [Models and algorithms of urban passenger transportation management (on the Voronezh example)]. Candidate’s thesis. Voronezh, 200.

7. Korjagin, M. E. (2011). Optimizacija upravlenija gorodskimi passazhirskimi perevozkami na osnove konfliktno-ustojchivyh reshenij [Optimization of urban passenger transport management on the basis of conflict-resistant solutions]. Doctor’s thesis. Novokuzneck, 345.

8. Shabalin, B. A. (1984). Obespechenie nadezhnosti ispolnenija zadannogo raspisaniem rezhima dvizhenija avtobusov gorodskih marshrutov [Ensuring the reliability of the scheduled regime of urban route buses operation].Candidate’s thesis. Moskva, 134.

9. Zhurba, O. O. (2010). Formuvannia modeli uzghodzhennia hrafiku pidvodu rukhomoho skladu riznykh vydiv transportu do zaliznychnoho vokzalu [Development of a model of the schedule coordination of rolling stock of different transport modes arrival to a railway station]. DonIZT: zb. nauk. prats, 22, 62–68.

10. Poorjafari, V. A. (2014). New Mathematical Programming Model for Transit Timetable Synchronization. The 32nd Conference of Australian Institutes of Transport Research, University of New South Wales, Sydney, Retrieved from http://trid.trb.org/view.aspx?id=1309706.

11. Shafahi, Y. (2010). A practical model for transfer optimization in a transit network: Model formulations and solutions. Transportation Research Part A: Policy and Practice, 44 (6), 377–389.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-06-14

Номер

Розділ

Автоматизація та управління механіко-технологічними системами та комплексами