Підвищення якості та ефективності системи технічного обслуговування та ремонту обладнання тягових підстанцій
Ключові слова:
тягова підстанція, ремонт, обслуговування, мо-дель, матрицяАнотація
В умовах критичності технологічних процесів і режимів роботи, залізниць в сучасних умовах експлуатації необхідно підвищення експлуатаційної надійності тягових підстанцій за рахунок вдосконалення системи технічного обслуговування і ремонту силового електрообладнання. Сучасні підходи вдосконалення системи обслуговування стосуються в основному методів контролю параметрів, в процесі діагностування технічного стану, і методів визначення призначеного ресурсу обладнання, а це можливо лише при розробці сучасних моделей, які дозволять визначити функцію напрацювання на відмову силового електрообладнання тягових підстанцій електрофіцированних залізниць з урахуванням його індивідуальних особливостейПосилання
1. Sistema texnicheskogo obsluzhivaniya i remonta texniki. (1978). Terminy i opredeleniya: GOST 18322-78.
2. Andryushin, A. B., Barshak, D. A., Guskov, Yu. L., Timoshenko, N. I. (2000). Osnovy koncepcii kompleksnogo podxoda k si-steme texnicheskogo obsluzhivaniya i remonta na elektrostancii. Moskva. Energ.in-t. Dep v VINITI, 06.04.00, № 913-V00.
3. Matusevich, A. A. (2015). Sovershenstvovanie metodologii sistemy texnicheskogo obsluzhivaniya i remonta tyagovyx podstancij: monografiya. Dnepropetrovsk: Dnepropetr. nac. un-t zheleznodorozhnog transp. im. akad. V. Lazaryana, 295.
4. Domarev, V. V. (2004). Bezopasnost informacionnyx texnologij [Tekst]: uchebnik. Moskva: DiaSoft, 975.
5. Street, I. M., Keü!er, D. J. (1994). Utilizing the Nanticoke generating system life management unit investment planning system. Proc. Amer. Power Conf.-Chicago (lll.), 270–276.
6. Matusevich, A. A. (2009). Metodika provedeniya ekspertizy ocenki nadezh-nosti funkcionirovaniya sistemy avtomatizirovannogo upravleniya tyagovogo elektrosnabzheniya elektricheskogo transporta. Vestnik Dnepropetrovskogo nacionalnogo universiteta zheleznodorozhnogo transporta, №28, 37–39.
7. Matusevich, A. A. (2009). Metody povysheniya nadezhnosti funkcionirovaniya sistemy upravleniya tyagovogo elektrosnabzheniya elektricheskogo transporta na osnove ekspertnoj informacii. Vestnik Dnepropetrovskogo nacionalnogo universiteta zheleznodorozhnogo transporta, № 26, 63–66.
8. Matusevich, A. A. (2014). Sovremennye podxody texnicheskogo obsluzhivaniya i remonta oborudovaniya tyagovyx podstancij elektrificirovannyx zheleznyx dorog na osnove SMART –texnologij. Nauka i progress. Vestnik Dnepropetrovskogo nacionalnogo universiteta zheleznodorozhnogo transporta, № 4 (52), 75–82.
9. Matusevich, A. A. (2007). Postroenie modeli sistemy zashhity informaci-onno - upravlyayushhix telemexanicheskix kompleksov elektrosnabzheniya zheleznyx dorog. Vestnik Dnepropetrovskogo nacionalnogo universiteta zheleznodorozhnogo transporta, № 14, 59–63.
10. Popkov, V. I., Demirchyan, K. S. (1979). Problemy diagnostiki i prognozirovaniya nadezhnosti energeticheskogo oborudovaniya. Izv. AN SSSR. Energetika i transport, № 6.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Александр Александрович Матусевич
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.