Підвищення якості та ефективності системи технічного обслуговування та ремонту обладнання тягових підстанцій

Автор(и)

  • Александр Александрович Матусевич Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна вул. акад. Лазаряна, 2, м. Дніпропетровськ, Україна, 49010, Україна

Ключові слова:

тягова підстанція, ремонт, обслуговування, мо-дель, матриця

Анотація

В умовах критичності технологічних процесів і режимів роботи, залізниць в сучасних умовах експлуатації необхідно підвищення експлуатаційної надійності тягових підстанцій за рахунок вдосконалення системи технічного обслуговування і ремонту силового електрообладнання. Сучасні підходи вдосконалення системи обслуговування стосуються в основному методів контролю параметрів, в процесі діагностування технічного стану, і методів визначення призначеного ресурсу обладнання, а це можливо лише при розробці сучасних моделей, які дозволять визначити функцію напрацювання на відмову силового електрообладнання тягових підстанцій електрофіцированних залізниць з урахуванням його індивідуальних особливостей

Біографія автора

Александр Александрович Матусевич, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна вул. акад. Лазаряна, 2, м. Дніпропетровськ, Україна, 49010

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра «Електропостачання залізниць»

Посилання

1. Sistema texnicheskogo obsluzhivaniya i remonta texniki. (1978). Terminy i opredeleniya: GOST 18322-78.

2. Andryushin, A. B., Barshak, D. A., Guskov, Yu. L., Timoshenko, N. I. (2000). Osnovy koncepcii kompleksnogo podxoda k si-steme texnicheskogo obsluzhivaniya i remonta na elektrostancii. Moskva. Energ.in-t. Dep v VINITI, 06.04.00, № 913-V00.

3. Matusevich, A. A. (2015). Sovershenstvovanie metodologii sistemy texnicheskogo obsluzhivaniya i remonta tyagovyx podstancij: monografiya. Dnepropetrovsk: Dnepropetr. nac. un-t zheleznodorozhnog transp. im. akad. V. Lazaryana, 295.

4. Domarev, V. V. (2004). Bezopasnost informacionnyx texnologij [Tekst]: uchebnik. Moskva: DiaSoft, 975.

5. Street, I. M., Keü!er, D. J. (1994). Utilizing the Nanticoke generating system life management unit investment planning system. Proc. Amer. Power Conf.-Chicago (lll.), 270–276.

6. Matusevich, A. A. (2009). Metodika provedeniya ekspertizy ocenki nadezh-nosti funkcionirovaniya sistemy avtomatizirovannogo upravleniya tyagovogo elektrosnabzheniya elektricheskogo transporta. Vestnik Dnepropetrovskogo nacionalnogo universiteta zheleznodorozhnogo transporta, №28, 37–39.

7. Matusevich, A. A. (2009). Metody povysheniya nadezhnosti funkcionirovaniya sistemy upravleniya tyagovogo elektrosnabzheniya elektricheskogo transporta na osnove ekspertnoj informacii. Vestnik Dnepropetrovskogo nacionalnogo universiteta zheleznodorozhnogo transporta, № 26, 63–66.

8. Matusevich, A. A. (2014). Sovremennye podxody texnicheskogo obsluzhivaniya i remonta oborudovaniya tyagovyx podstancij elektrificirovannyx zheleznyx dorog na osnove SMART –texnologij. Nauka i progress. Vestnik Dnepropetrovskogo nacionalnogo universiteta zheleznodorozhnogo transporta, № 4 (52), 75–82.

9. Matusevich, A. A. (2007). Postroenie modeli sistemy zashhity informaci-onno - upravlyayushhix telemexanicheskix kompleksov elektrosnabzheniya zheleznyx dorog. Vestnik Dnepropetrovskogo nacionalnogo universiteta zheleznodorozhnogo transporta, № 14, 59–63.

10. Popkov, V. I., Demirchyan, K. S. (1979). Problemy diagnostiki i prognozirovaniya nadezhnosti energeticheskogo oborudovaniya. Izv. AN SSSR. Energetika i transport, № 6.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-02-12

Номер

Розділ

Технології та обладнання виробництва