Регресійна модель собівартості електронних мультимедійних видань

Екатерина Александровна Ковалева

Анотація


Дана стаття присвячена побудові регресійних моделей собівартості електронних мультимедійних видань на підставі статистичних даних видавничого центру "Академія". У статті автор розглядає економетричні моделі двох типів - аддитивную і мультипликативную. Кожна з моделей побудована прямим покроковим методом, на кожній ітерації якого методом найменших квадратів оцінювалися значення параметрів моделі, аналізувалися статистична значимість коефіцієнта при змінної, введеної на поточній ітерації, і значення скоригованого коефіцієнта множинної детермінації

Ключові слова


економетрична модель; собівартість; електронні мультимедійні видання

Повний текст:

PDF (Русский)

Посилання


1. Anokhin, V. N. (2012). Interactive is a main sign of electronic educational editions. Materials 3 international naukovo-praktichnoy conference «Information technologies and priv», Kharkov: KhNUE, 215–216.

2. Zelenko, L. S. (2014). Software for filling educational content among lms moodle. Proceedings of the Samara Scientific Center of the Russian Academy of Sciences, № 4–2, 471–475.

3. Kovaleva, E. A. (2013). Development of a training exercise for solving systems of linear algebraic equations in Adobe Captivate. Eastern European Journal of advanced technologies, V. 5, N 3 (65), 9–12.

4. Chen, H. (2014). Systemic risk and the interconnectedness between banks and insurers: An econometric analysis. Journal of Risk and Insurance, V. 81, №. 3, 623–652.

5. Wells, K. (2014). Treatment research at the crossroads: the scientific interface of clinical trials and effectiveness research. American Journal of Psychiatry, N 2, 123–125.

6. Uvarova, I. (2015) Model the impact of international migration on the economy of Ukraine. Business Info, №2, 119–124.

7. Sbordone, A. M. (2002). Prices and unit labor costs: a new test of price stickiness. Journal of Monetary Economics, Vol. 49, №. 2, 265–292.

8. Nakamura, E., Steinsson, J. (2015). Five facts about prices: A reevaluation of menu cost models. The Quarterly Journal of Economics, 1415–1464.

9. Elistratova, N. N. (2014). Electronic textbook as a means and condition of media education in pedagogy of higher education. PEDAGOGY. EDUCATION, Vol. 869, 15.

10. Jurkova, S. V. (2010). Information and communication technologies in the organization of primary school. Collectors conferences SIC sociosphere, №. 5, 23–27/

11. Huggins D. J. et. al. (2015). Concepts in Toxicology: Development of Online Instructional Modules. Chemistry International, Vol. 37, № 1, 12–14.

12. Semenovskaya, T. (2015). Electronic textbook as a means of e-learning training in high school. CSW, № 6–2, 5–8.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Анохин, В. Н. Интерактивность – главный признак электронных учебных изданий [Текст] / В. Н. Анохин // Матеріали 3 міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційні технології та захист інформації». – 2012. – Харків: ХНЕУ. – С. 215–216.

2. Зеленко, Л. С. Разработка программного обеспечения для наполнения образовательного контента в среде lms moodle [Текст] / Л. С. Зеленко // Известия Самарского научного центра РАН. – 2014. – № 4–2. – С. 471–475.

3. Ковалева, Е. А. Разработка тренировочного упражнения решения систем линейных алгебраических уравнений в Adobe Captivate [Текст] / Е. А. Ковалева // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. – 2013. – T. 5, N 3(65). – С. 9–12.

4. Chen, H. (2014). Systemic risk and the interconnectedness between banks and insurers: An econometric analysis [Text] / H. Chen // Journal of Risk and Insurance. – 2014. – Vol. 81, №. 3. – Р. 623–652.

5. Wells, K. (2014). Treatment research at the crossroads: the scientific interface of clinical trials and effectiveness research [Text] / K. Wells // American Journal of Psychiatry. – 2014. – № 2. – Р. 123–125.

6. Уварова, І. С. Модель впливу міжнародних міграційних процесів на економіку України [Текст] / І. С. Уварова // Бізнес Інформ. – 2015. – №2. – C. 119–124.

7. Sbordone, A. M. Prices and unit labor costs: a new test of price stickiness [Text] / A. M. Sbordone // Journal of Monetary Economics. – 2002. – Vol. 49, №. 2. – P. 265–292.

8. Nakamura, E. Five facts about prices: A reevaluation of menu cost models [Text] / E. Nakamura, J. Steinsson // The Quarterly Journal of Economics, 2015. – Р. 1415–1464.

9. Елистратова, Н. Н. Электронный учебник как средство и условие мультимедийного обучения в педагогике высшей школы [Текст] / Н. Н. Елистратова // ПЕДАГОГИКА. ОБРАЗОВАНИЕ. – 2014. – Т. 869. – С. 15.

10. Юркина, С. В. Использование информационно-коммуникационных технологий в организации обучения в начальной школе [Текст] / С. В. Юркина // Сборники конференций НИЦ Социосфера. – Vedecko vydavatelske centrum Sociosfera-CZ sro. – 2010. – №. 5. – C. 23–27.

11. Huggins, D. J. et al. Concepts in Toxicology: Development of Online Instructional Modules [Text] / D. J. Huggins, et al. //Chemistry International. – 2015. – Т. 37, № 1. – Р. 12–14.

12. Семеновских, Т. Электронный учебник как средство e-learning обучения в вузе [Текст] / Т. Семеновских // КПЖ. ‒ 2015. ‒ № 6-2. ‒ C. 5–8.



Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Copyright (c) 2016 Екатерина Александровна Ковалева

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ISSN 2411-2828 (Online), ISSN 2411-2798 (Print)