Регресійна модель собівартості електронних мультимедійних видань

Автор(и)

  • Екатерина Александровна Ковалева Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця пр. Леніна, 9-А, м Харків, Україна, 61166, Україна

Ключові слова:

економетрична модель, собівартість, електронні мультимедійні видання

Анотація

Дана стаття присвячена побудові регресійних моделей собівартості електронних мультимедійних видань на підставі статистичних даних видавничого центру "Академія". У статті автор розглядає економетричні моделі двох типів - аддитивную і мультипликативную. Кожна з моделей побудована прямим покроковим методом, на кожній ітерації якого методом найменших квадратів оцінювалися значення параметрів моделі, аналізувалися статистична значимість коефіцієнта при змінної, введеної на поточній ітерації, і значення скоригованого коефіцієнта множинної детермінації

Біографія автора

Екатерина Александровна Ковалева, Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця пр. Леніна, 9-А, м Харків, Україна, 61166

Кандидат технічних наук, викладач

Кафедра вищої математики та економіко-математичних методів

Посилання

1. Anokhin, V. N. (2012). Interactive is a main sign of electronic educational editions. Materials 3 international naukovo-praktichnoy conference «Information technologies and priv», Kharkov: KhNUE, 215–216.

2. Zelenko, L. S. (2014). Software for filling educational content among lms moodle. Proceedings of the Samara Scientific Center of the Russian Academy of Sciences, № 4–2, 471–475.

3. Kovaleva, E. A. (2013). Development of a training exercise for solving systems of linear algebraic equations in Adobe Captivate. Eastern European Journal of advanced technologies, V. 5, N 3 (65), 9–12.

4. Chen, H. (2014). Systemic risk and the interconnectedness between banks and insurers: An econometric analysis. Journal of Risk and Insurance, V. 81, №. 3, 623–652.

5. Wells, K. (2014). Treatment research at the crossroads: the scientific interface of clinical trials and effectiveness research. American Journal of Psychiatry, N 2, 123–125.

6. Uvarova, I. (2015) Model the impact of international migration on the economy of Ukraine. Business Info, №2, 119–124.

7. Sbordone, A. M. (2002). Prices and unit labor costs: a new test of price stickiness. Journal of Monetary Economics, Vol. 49, №. 2, 265–292.

8. Nakamura, E., Steinsson, J. (2015). Five facts about prices: A reevaluation of menu cost models. The Quarterly Journal of Economics, 1415–1464.

9. Elistratova, N. N. (2014). Electronic textbook as a means and condition of media education in pedagogy of higher education. PEDAGOGY. EDUCATION, Vol. 869, 15.

10. Jurkova, S. V. (2010). Information and communication technologies in the organization of primary school. Collectors conferences SIC sociosphere, №. 5, 23–27/

11. Huggins D. J. et. al. (2015). Concepts in Toxicology: Development of Online Instructional Modules. Chemistry International, Vol. 37, № 1, 12–14.

12. Semenovskaya, T. (2015). Electronic textbook as a means of e-learning training in high school. CSW, № 6–2, 5–8.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-02-12

Номер

Розділ

Автоматизація та управління механіко-технологічними системами та комплексами