Про ймовірність виникнення вибуху в приміщенні, де використовується побутовий газ та електричні мережі 0,4

Александр Петрович Ковалев, Ирина Игоревна Москвина

Анотація


На основі регулярних однорідних марківських процесів з дискретним числом станів і безперервним часом, запропонована математична модель, за допомогою якої можливо оцінити вибухобезпеку приміщень, в яких використовується побутовий газ та мережі 0,4 / 0,22 кВ з урахуванням: частоти появи вибухонебезпечної концентрації метаноповітряної суміші ; тривалості її існування; об'єму приміщення; виділяється обсягу газу з пошкодженого газопроводу; витрати повітря в результаті природної вентиляції; зміни концентрації метану в плині часу; а також від частоти появи електричного джерела підпалювання і тривалості його існування

Ключові слова


вибух; метаноповітряна суміш; вибухобезпека; небезпечний електричний джерело; марковские процеси

Повний текст:

PDF (Русский)

Посилання


1. Postanovoyu kabinetu ministriv Ukraini No 457/ (1998). Statut zaliznits Ukraini.

2. Kochnev, F. (1979). Organizatsiya dvizheniya na zheleznodorozhnom transporte, 568.

3. Levin, D., Pavlov, V. (2111). Raschet i ispolzovanie propusknoy sposobnosti zheleznyih dorog: monografiya. M.: FGOU «Uchebno-metodicheskiy tsentr po obrazovaniyu na zheleznodorozhnom transporte», 364.

4. Borodin, A. (2008). Ekspluatatsionnaya rabota zheleznodorozhnyih napravleniy. Trudyi VNIIAS, 6, Kyiv: BiznesProekt, 307–314.

5. Zheleznov, D., Svetlakova, E. (2012). Optimizatsiya dvizheniya poezdov pri ogranicheniyah propusknoy sposobnosti «okna» dlya proizvodstva kapitalnogo remonta puti. Saarbryukken: LAP LAMBERT Academic Publishing, 120.

6. Zheleznov, D. (2013). Metodologiya usileniya provoznoy sposobnosti zheleznyih dorog Rossii v usloviyah reformyi otrasli. dissertatsiya doktora tehn. Nauk. Mosk. gos. un-t putey soobsch, Moscow, 324.

7. Baturin, A. (2000). Teoriya vyibora optimalnogo razvitiya tehnicheskogo osnascheniya seti zheleznyih dorog. dissertatsiya doktora tehn. Nauk, Moscow: MIIT, 336.

8. Nak. Ukrzaliznitsi vid 12.07.02 no 360-TS. (2002). Timchasova instruktsiya z organizatsiyi shvidkisnogo ruhu pasazhirskih poyizdiv. Vimogi do infrastrukturi ta ruhomogo skladu.

9. Vinogradov, S. (2012). Predlozheniya po razrabotke i avtomatizatsii tehnologii otsenki vliyaniya parametrov perevozochnogo protsessa na propusknyie sposobnosti uchastkov zheleznyih dorog. Byulleten ob'edinyonnogo uchyonogo soveta OAO «RZhD», 3, 22–26.

10. Anisimov, P., Ivanov, A. (2011). Vyisokoskorostnyie zheleznodorozhnyie magistrali i passazhirskie poezda: monografiya. – GOU «Uchebno-metodicheskiy tsentr po obrazovaniyu na zheleznodorozhnom transporte», 542.

11. Vernigora, R., Papahov, O., Logvinova, N. (2013). Analitichniy rozrahunok koefitsientiv zyomu vantazhnih poizdiv pasazhirskimi v umovah shvidkisnogo ruhu. Shidno-Evropeyskiy zhurnal peredovih tehnologiy, 2/3 (62), 51–55.

12. Papahov, O., Logvinova N. (2014). Obgruntuvannya ruhu poyizdiv na napryamkah za pogodzhenimi rozkladami. Naukoviy zhurnal «ElektrifikatsIiya transportu», 8, 110 – 116.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Статут залізниць України [Текст] / Затв. постановою кабінету міністрів України від 6.04.1998 р № 457.

2. Организация движения на железнодорожном транспорте [Текст] / Под ред. Ф. П. Кочнева. – М.: Транспорт, 1979. – 568 с.

3. Левин, Д. Ю. Расчет и использование пропускной способности железных дорог: монография [Текст] / Д. Ю. Левин, В. Л. Павлов. – М.: ФГОУ «Учебно-методический центр по образованию на железнодорожном транспорте», 2011. – 364 с.

4. Бородин, А. Ф. Эксплуатационная работа железнодорожных направлений [Текст] / А. Ф. Бородин // Труды ВНИИАС. Вып. 6. – М: БизнесПроэкт. – 2008. – С. 307–314.

5. Железнов, Д. В. Оптимизация движения поездов при ограничениях пропускной способности «окна» для производства капитального ремонта пути [Текст] / Д. В. Железнов, Е. Н. Светлакова. – Саарбрюккен: LAP LAMBERT Academic Publishing. – 2012. – 120 с.

6. Железнов, Д. В. Методология усиления провозной способности железных дорог России в условиях реформы отрасли [Текст]: диссертация доктора техн. наук / Д. В. Железнов; Моск. гос. ун-т путей сообщ. – М., 2013. – 324 с.

7. Батурин, А. П. Теория выбора оптимального развития технического оснащения сети железных дорог [Текст]: диссертация доктора техн. наук / А. П. Батурин; М: МИИТ. – 2000. – 336 с.

8. Тимчасова інструкція з організації швидкісного руху пасажирських поїздів. Вимоги до інфраструктури та рухомого складу [Текст] / Затв. нак. Укрзалізниці від 12.07.02 № 360-Ц.

9. Виноградов, С. А. Предложения по разработке и автоматизации технологии оценки влияния параметров перевозочного процесса на пропускные способности участков железных дорог [Текст] / С. А. Виноградов // Бюллетень объединённого учёного совета ОАО «РЖД». – 2012. – № 3. – С. 22–26.

10. Анисимов, П. С. Высокоскоростные железнодорожные магистрали и пассажирские поезда: монография [Текст] / П. С. Анисимов, А. А. Иванов. – М.: ГОУ «Учебно-методический центр по образованию на железнодорожном транспорте», 2011. – 542 с.

12. Папахов, О. Ю. Обґрунтування руху поїздів на напрямках за погодженими розкладами [Текст] / О. Ю. Папахов, Н. О. Логвінова // Науковий журнал «Електрифікація транспорту». – 2014. – № 8. – С. 110 – 116.



Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Copyright (c) 2016 Александр Петрович Ковалев, Ирина Игоревна Москвина

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ISSN 2411-2828 (Online), ISSN 2411-2798 (Print)