Про ймовірність виникнення вибуху в приміщенні, де використовується побутовий газ та електричні мережі 0,4

Автор(и)

  • Александр Петрович Ковалев Донецький національний технічний університет вул. Артема, 58, м. Донецьк, Україна, 83000, Ukraine
  • Ирина Игоревна Москвина Бердянський державний педагогічний університет вул. Шмідта 4, м. Бердянськ, Україна, Ukraine

Ключові слова:

вибух, метаноповітряна суміш, вибухобезпека, небезпечний електричний джерело, марковские процеси

Анотація

На основі регулярних однорідних марківських процесів з дискретним числом станів і безперервним часом, запропонована математична модель, за допомогою якої можливо оцінити вибухобезпеку приміщень, в яких використовується побутовий газ та мережі 0,4 / 0,22 кВ з урахуванням: частоти появи вибухонебезпечної концентрації метаноповітряної суміші ; тривалості її існування; об'єму приміщення; виділяється обсягу газу з пошкодженого газопроводу; витрати повітря в результаті природної вентиляції; зміни концентрації метану в плині часу; а також від частоти появи електричного джерела підпалювання і тривалості його існування

Біографії авторів

Александр Петрович Ковалев, Донецький національний технічний університет вул. Артема, 58, м. Донецьк, Україна, 83000

Доктор технічних наук

Професор кафедри "Електропостачання промислових підприємств та міст"

Ирина Игоревна Москвина, Бердянський державний педагогічний університет вул. Шмідта 4, м. Бердянськ, Україна

Кандидат технічних наук

Доцент кафедри "Методики викладання фізико-математичних дисциплін та інформаційних технологій у навчанні"

Посилання

1. Postanovoyu kabinetu ministriv Ukraini No 457/ (1998). Statut zaliznits Ukraini.

2. Kochnev, F. (1979). Organizatsiya dvizheniya na zheleznodorozhnom transporte, 568.

3. Levin, D., Pavlov, V. (2111). Raschet i ispolzovanie propusknoy sposobnosti zheleznyih dorog: monografiya. M.: FGOU «Uchebno-metodicheskiy tsentr po obrazovaniyu na zheleznodorozhnom transporte», 364.

4. Borodin, A. (2008). Ekspluatatsionnaya rabota zheleznodorozhnyih napravleniy. Trudyi VNIIAS, 6, Kyiv: BiznesProekt, 307–314.

5. Zheleznov, D., Svetlakova, E. (2012). Optimizatsiya dvizheniya poezdov pri ogranicheniyah propusknoy sposobnosti «okna» dlya proizvodstva kapitalnogo remonta puti. Saarbryukken: LAP LAMBERT Academic Publishing, 120.

6. Zheleznov, D. (2013). Metodologiya usileniya provoznoy sposobnosti zheleznyih dorog Rossii v usloviyah reformyi otrasli. dissertatsiya doktora tehn. Nauk. Mosk. gos. un-t putey soobsch, Moscow, 324.

7. Baturin, A. (2000). Teoriya vyibora optimalnogo razvitiya tehnicheskogo osnascheniya seti zheleznyih dorog. dissertatsiya doktora tehn. Nauk, Moscow: MIIT, 336.

8. Nak. Ukrzaliznitsi vid 12.07.02 no 360-TS. (2002). Timchasova instruktsiya z organizatsiyi shvidkisnogo ruhu pasazhirskih poyizdiv. Vimogi do infrastrukturi ta ruhomogo skladu.

9. Vinogradov, S. (2012). Predlozheniya po razrabotke i avtomatizatsii tehnologii otsenki vliyaniya parametrov perevozochnogo protsessa na propusknyie sposobnosti uchastkov zheleznyih dorog. Byulleten ob'edinyonnogo uchyonogo soveta OAO «RZhD», 3, 22–26.

10. Anisimov, P., Ivanov, A. (2011). Vyisokoskorostnyie zheleznodorozhnyie magistrali i passazhirskie poezda: monografiya. – GOU «Uchebno-metodicheskiy tsentr po obrazovaniyu na zheleznodorozhnom transporte», 542.

11. Vernigora, R., Papahov, O., Logvinova, N. (2013). Analitichniy rozrahunok koefitsientiv zyomu vantazhnih poizdiv pasazhirskimi v umovah shvidkisnogo ruhu. Shidno-Evropeyskiy zhurnal peredovih tehnologiy, 2/3 (62), 51–55.

12. Papahov, O., Logvinova N. (2014). Obgruntuvannya ruhu poyizdiv na napryamkah za pogodzhenimi rozkladami. Naukoviy zhurnal «ElektrifikatsIiya transportu», 8, 110 – 116.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-02-11

Номер

Розділ

Охорона праці та безпека життєдіяльності