Про ймовірність виникнення вибуху в приміщенні, де використовується побутовий газ та електричні мережі 0,4
Ключові слова:
вибух, метаноповітряна суміш, вибухобезпека, небезпечний електричний джерело, марковские процесиАнотація
На основі регулярних однорідних марківських процесів з дискретним числом станів і безперервним часом, запропонована математична модель, за допомогою якої можливо оцінити вибухобезпеку приміщень, в яких використовується побутовий газ та мережі 0,4 / 0,22 кВ з урахуванням: частоти появи вибухонебезпечної концентрації метаноповітряної суміші ; тривалості її існування; об'єму приміщення; виділяється обсягу газу з пошкодженого газопроводу; витрати повітря в результаті природної вентиляції; зміни концентрації метану в плині часу; а також від частоти появи електричного джерела підпалювання і тривалості його існуванняПосилання
1. Postanovoyu kabinetu ministriv Ukraini No 457/ (1998). Statut zaliznits Ukraini.
2. Kochnev, F. (1979). Organizatsiya dvizheniya na zheleznodorozhnom transporte, 568.
3. Levin, D., Pavlov, V. (2111). Raschet i ispolzovanie propusknoy sposobnosti zheleznyih dorog: monografiya. M.: FGOU «Uchebno-metodicheskiy tsentr po obrazovaniyu na zheleznodorozhnom transporte», 364.
4. Borodin, A. (2008). Ekspluatatsionnaya rabota zheleznodorozhnyih napravleniy. Trudyi VNIIAS, 6, Kyiv: BiznesProekt, 307–314.
5. Zheleznov, D., Svetlakova, E. (2012). Optimizatsiya dvizheniya poezdov pri ogranicheniyah propusknoy sposobnosti «okna» dlya proizvodstva kapitalnogo remonta puti. Saarbryukken: LAP LAMBERT Academic Publishing, 120.
6. Zheleznov, D. (2013). Metodologiya usileniya provoznoy sposobnosti zheleznyih dorog Rossii v usloviyah reformyi otrasli. dissertatsiya doktora tehn. Nauk. Mosk. gos. un-t putey soobsch, Moscow, 324.
7. Baturin, A. (2000). Teoriya vyibora optimalnogo razvitiya tehnicheskogo osnascheniya seti zheleznyih dorog. dissertatsiya doktora tehn. Nauk, Moscow: MIIT, 336.
8. Nak. Ukrzaliznitsi vid 12.07.02 no 360-TS. (2002). Timchasova instruktsiya z organizatsiyi shvidkisnogo ruhu pasazhirskih poyizdiv. Vimogi do infrastrukturi ta ruhomogo skladu.
9. Vinogradov, S. (2012). Predlozheniya po razrabotke i avtomatizatsii tehnologii otsenki vliyaniya parametrov perevozochnogo protsessa na propusknyie sposobnosti uchastkov zheleznyih dorog. Byulleten ob'edinyonnogo uchyonogo soveta OAO «RZhD», 3, 22–26.
10. Anisimov, P., Ivanov, A. (2011). Vyisokoskorostnyie zheleznodorozhnyie magistrali i passazhirskie poezda: monografiya. – GOU «Uchebno-metodicheskiy tsentr po obrazovaniyu na zheleznodorozhnom transporte», 542.
11. Vernigora, R., Papahov, O., Logvinova, N. (2013). Analitichniy rozrahunok koefitsientiv zyomu vantazhnih poizdiv pasazhirskimi v umovah shvidkisnogo ruhu. Shidno-Evropeyskiy zhurnal peredovih tehnologiy, 2/3 (62), 51–55.
12. Papahov, O., Logvinova N. (2014). Obgruntuvannya ruhu poyizdiv na napryamkah za pogodzhenimi rozkladami. Naukoviy zhurnal «ElektrifikatsIiya transportu», 8, 110 – 116.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Александр Петрович Ковалев, Ирина Игоревна Москвина
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.