Імітаційна модель процесу розпуску составів на сортувальних гірках
Ключові слова:
сортувальна станція, сортувальна гірка, розформування составів, імітаційна модель, режим гальмуванняАнотація
Авторами розроблено програмний комплекс, який дозволяє моделювати процес розпуску составів на автоматизованій сортувальній гірці. Моделювання процесу скочування відчепів составу, що розформовується, у вказаній моделі виконується за рахунок взаємодії двох автономних модулів: модуля розпуску і модуля керування.
Розроблена імітаційна модель дає можливість вирішення широкого кола задач дослідження та оцінки ефективності заходів, спрямованих на підвищення якості інтервального та прицільного регулювання швидкості скочування відчепів, скорочення витрат енергоресурсів при розпуску составів на автоматизованих сортувальних гіркахПосилання
1. Prokop, J., Myojin, Sh. (1993). Simulation of Hump Performance in Railroad Classification Yard. Memoirs of the Faculty of Engineering, Okayama University, 27, 2, 59–71.
2. Kavicka, A., Klima, V., Niederkofler, A., Zatko, M. (1999). Simulation model of marshalling yard Linz Vbf (Austria) Proceedings of The international workshop on Harbour, Maritime & Logistics Modelling and Simulation, SCS, Genoa, Italy, 317–320.
3. Bobrovskiy, V. I., Kozachenko, D. N., Vernigora, R. V. (2014). Functional simulation of railway stations on the basis of finite-state automatа. Transport Problems. Gliwice, 9, 3, 57–65.
4. Kozachenko, D. (2009). Model koliinoho rozvytku dlia imitatsiinoho modeliuvannia hirkovykh protsesiv. Visnyk Dnipropetrovskoho natsionalnoho universytetu zaliznychnoho transportu imeni akademika V. Lazariana, 29, 53–57.
5. Sagaytis V. S., Sokolov V. N. (1988). Ustroystva mekhanizirovannykh i avtomatizirovannykh sortirovochnykh gorok: Spravochnik. Moscow, Transport Publ., 208.
6. Bobrovskiy, V. (1996). Predstavlenie prodolnogo profilya sortirovochnykh gorok v ASU rasformirovaniem sostavov. Informatsionno-upravlyayushchie sistemy na zheleznodorozhnom transporte, 1,2, 19–25.
7. Blednyy, A., Bozhko, N., Yegorov, A., Mukha, Y., Yanevich, V. (1981). Tekhniko-ekspluatatsionnye kharakteristiki kleshchevidno-podemnogo vagonnogo zamedlitelya tipa KNP. Mekhanizatsiya i avtomatizatsiya sortirovochnogo protsessa na stantsiyakh : mezhvuz. sb. nauchn. tr., 216/14, 3–15.
8. Bozhko, N. (1978). Dinamicheskie tormoznye kharakteristiki vesovykh i nazhimnykh vagonnykh zamedliteley. Mekhanizatsiya i avtomatizatsiya sortirovochnogo protsessa na stantsiyakh: mezhvuz. sb. nauchn. tr., 197/12, 87–100.
9. Kozachenko, D. (2009). Modeliuvannia skochuvannia vidchepa yak dynamichnoi systemy vzaiemopoviazanykh vahoniv. Zbirnyk naukovykh prats Donetskoho instytutu zaliznychnoho transportu Ukrainskoi derzhavnoi akademii zaliznychnoho transportu, 20, 5–15.
10. Bobrovskiy, V. (1996). Differentsialnye uravneniya dvizheniya ottsepa i metody ikh resheniya. Informatsionno-upravlyayushchie sistemy na zheleznodorozhnom transporte, 6, 34–39.
11. Pravila i normy proektirovaniya sortirovochnykh ustroystv na zheleznykh dorogakh soyuza SSR. VSN 207 – 89 (1992), Moscow, Transport Publ., 104.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Володимир Ілліч Бобровський, Андрій Сергійович Дорош, Євген Борисович Демченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.