Розробка методики обґрунтування ринкової стратегії транспортно - експедиторської компанії

Автор(и)

  • Валентина Валеріївна Гладковська Одеський національний морський університет вул. Мечнікова, 34, м. Одеса, Україна, 65000, Україна
  • Ігор Вікторович Раскевич Одеський національний морський університет вул. Мечнікова 34, м. Одеса, Україна, 65000, Україна

Ключові слова:

транспортно - експедиторська діяльність, конкурентоспроможність, ринкова стратегія, фактор, кваліфікація, цінова політика

Анотація

У статті досліджується проблема забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних транспортно - експедиторських компаній в умовах невизначеності зовнішнього середовища їх функціонування, яка викликає необхідність вдосконалення методів та розвитку стратегічного підходу до управління транспортно - експедиторською діяльністю. Недостатня теоретична проробка методичних аспектів стратегічного аналізу, націлених на специфіку експедиторської діяльності, визначили актуальну потребу в вивченні поставленої проблеми

Біографії авторів

Валентина Валеріївна Гладковська, Одеський національний морський університет вул. Мечнікова, 34, м. Одеса, Україна, 65000

Асистент кафедри експлуатації морських портів

Ігор Вікторович Раскевич, Одеський національний морський університет вул. Мечнікова 34, м. Одеса, Україна, 65000

Кандидат экономічних наук

Доцент кафедри експлуатації морських портів

Посилання

1. Porter, M. (2005). Konkurentni perevahy. Moscow: Alpina Biznes Buks, 715.

2. Bulysheva, T. S. (2006). Modeliuvannia rynkovoi stratehii firmy. Moscow, 158. Aaker, D.; InBozhuk, S. G. (2007). Strategicheskoe rynochnoe upravlenie, Serija «Teorija menedzhmenta», 7-e izdSaint-Petersburg: Piter, 496.

3. Eromin, V. V., Selevych, T. S. (2009). Marketynhovi doslidzhennia: konkurentnyi analiz. Tomskyi politekhnichnyi universytet. Tomsk: Vyd-vo Tomskoho politekhnichnoho universytetu, 200.

4. Yudanov, A. Yu. (1998). Konkurentsiia. Teoriia i praktyka, 2-e vyd. vypr. i dop. Moscow: HNOM-PRESS, 354.

5. Kotler, F. (2009). Osnovy marketynhu. Profesiine vydannia, 12-te vyd. Moscow:OOO «Y. D. Viliams», 1072.

6. Maslova, T. D., Trushnikova, I. O.; In zasl. dejat. nauki RF, d-ra jekon. nauk, prof. Bagieva, G. L. (2012). Strategicheskoe planirovanie marketinga. SPb.: Izd-vo Saint-PetersburgGUJeF, 96.

7. William, M., Pride Ferell, O. C. (1995). Marketing (International Edition). Houhton MIFFLIN Company Boston. Available: http://trove.nla.gov.au/work/28296078

8. Edvinsson, L., Malone, M. S. (1997). Intellectual Capital. Realizing Your Company's True Value by Finding Its Hidden Brainpower. New York: Harper Business.

9. Boulding, W. (1993). A Dynamic Process Model of Service Quality: From Expectation to Behavioral Intentions. Journal of Marketing Reseach, Vol. 30, 7–27. doi: 10.2307/3172510

10. Lobo, A., Vivec, J. (2001). Port users perspective of the container transshipment business. Proceedings of the International Conference on Port and Maritime R&D and technology. Singapore.

11. Fisk, R., Brown, S., Bitner, M. (1993). Tracking the Evolution of Services Marketing Literature. Journal of Retailing, Vol. 69, Issue 1. doi: 10.1016/s0022-4359(05)80004-1

12. Zeithaml, V.; In Donnelly, J. H., George, W. R. (1981). How Consumer Evaluation Processes Differ Between Goods and Services. Marketing of Services, 186–190.

13. Pride, W. M., Ferrell, O. C. (1995). Marketing (International Edition). Houhton MIFFLIN Company Boston.

14. Prahalad, C. K., Hamel, G. (1990). TheCoreCompetenceoftheCorporation. HarvardBusinessreview.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-02-11

Номер

Розділ

Автоматизація та управління механіко-технологічними системами та комплексами