Модель синхронiзацiї роботи адаптивних систем регулювання дорожнього руху на перехрестях транспортного вузла довільної топології на базі ресурсної мережі

Автор(и)

Ключові слова:

ресурсні мережі, пропускна спроможність, адаптивні системи регулювання руху, транспортні потоки

Анотація

Обгрунтовано використання ресурсної мережі для моделювання завантаженості регульованих перехресть в реальному часі. Запропонований підхід  дозволяє  досліджувати і порівнювати різноманітні модулі управ­ління рухом на перехресті з метою оптимізації пропускної здатності транспортного вузла довільної топології, моделювати складні автотранспортні мережі великих міст з великою кількістю автомобілів. Розроблено дискретно-подієву модель перехрестя, та запропоновано структуру ресурсної мережі з допомогою, якої моделі перехресть поєднуються в модель дорожньої ділянки

Біографія автора

Сергій Вікторович Сирота, НТУУ «КПІ» Пр.-т Перемоги, 37, м. Київ, 03056

Кандидат технічних наук

Доцент кафедри прикладної математики

Факультет прикладної математики

Посилання

1. Bogolubov, А. N. (1983). Matematiki. Mehaniki. Biograficheskij spravochnik. Kyiv: Naukova Dumka, 639.

2. Vazirani, V. V. (2003). Introduction to LP-Duality. In Approximation Algorithms.Berlin, Heidelberg: Springer, 93–107.

3. Lobashov, O., Prasolenko, O. (2012). The traffic modelling in cities taking into account the network of motor transport parking. Eastern-European Journal Of Enterprise Technologies, 1(5(43)), 8-9. Available: http://journals.uran.ua/eejet/article/view/2568.

4. Papageorgiou, M., Diakaki, C., Dinopoulou, V., Kotsialos, A., Yibing, W. (2003). Review of road traffic control strategies. Proceedings of the IEEE, Vol.91, №12, 2043-2067. doi: 10.1109/JPROC.2003.819610

5. Pappis, C. P., Mamdani, E. H.(1977). A fuzzy logic controller for a trafc junction. Systems, Man and Cybernetics, IEEE Transactions,Vol. 7, №10, 707–717.

6. Niittymäki, J., Turunen, E.(2003).Traffic signal control on similarity logic reasoning. Fuzzy Sets and Systems, № 133, 109–131.

7. Balaji, P. G., Srinivasan, D.(2011). Type-2 fuzzy logic based urban traffic management. Engineering Applications of Artificial Intelligence,Vol. 24, № 1, 12–22.

8. Syrota, S., Dushin, O. (2015). Model' adaptivnoji systemy regulyuvannya dorozhn'ogo ruhu na perekhresti z vikoristannyam nechitkoji logiki. In VII International conference «PMC-2015», Vol. 7, Kyiv: Prosvita, 106–112.

9. Syrota, S., Dushin, O. (2015). Model Sinhronizatcii Roboty Adaptyvnyh Sistem Reguluvannia Dorozhniogo Ruhu na Sumizhnyh Perehrestiah. Procedings of 17-th International Scientific Conference SAIT 2015. ESC “IASA” NTUU “KPI”, 304.

10. Zhiliakova, L., Kuznetsov, O. (2010). Issledovanije Ergodichnosti Resursnyh Setej s Proizvolnoj Provodimostju. In X International conference «IAI 2010», Vol. 10, Kyiv: Prosvita, 106–112.

11. Golubkov, A., Tsarev, V. (2015). Adaptivnoje Upravlenie Dorozhnym Dvizhenijem na Gorodskom Perekriostke na Baze Mikroskopicheskoj Diskretno-Sobytijnoj Modeli Transportnyh Potokov I Optoelektronnogo Metoda Kontrolia. Available: http://www.mallenom.ru/Docs/AdaptiveControl.pdf.Last accessed: October 26, 2015.

12. TSS-Transport Simulation Systems. (2015). Available: http://www.aimsun.com. Last accessed: October 26, 2015.

13. Quadstone Paramics. Traffic Simulation Solutions. (2015). Available:http://www.paramicsonline.com. Last accessed: October 26, 2015.

14. SATURN Software Web Site.(2015). Available:http://saturnsoftware.co.uk. Last accessed: October 26, 2015.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-02-11

Номер

Розділ

Автоматизація та управління механіко-технологічними системами та комплексами