Інформаційна технологія формування індивідуальної траєкторії самостійної роботи студентів

В. А. Шевченко

Анотація


Розглянуто модель інформаційної технології формування індивідуальних траєкторій самостійної роботи студентів. Формалізований процес формування індивідуальних траєкторій за допомогою продукційних моделей. Наведено підтвердження ефективності впровадження в навчальний процес моделей і методів технології формування індивідуальних траєкторій навчання. 


Ключові слова


інформаційна технологія; продукційні моделі; індивідуальні траєкторії; самостійна робота; прогнозування; кластерний аналіз

Повний текст:

PDF (Русский)

Посилання


1. Shevchenko, V. А. (2009). Analysis of comprehension of the discipline “Informatics” by the first year student. Automobile Transport: collection of scientific works. Kharkov, KhNAHU, 24, 116 – 119.

2. Shevchenko, V. А. (2011). Individualization of teaching the discipline “Informatics”. Vestnik KhNAHU: collection of scientific works. Kharkov, KhNAHU, 53, 10 – 12.

3. Shevchenko, V. А. (2009). Determination of the influencing factors for the model of knowledge accumulation. Expert assessments of the elements of the educational process: Materials XI Interuniversity scientific and practical conference. Kharkov: NUA, 66 – 68.

4. Shevchenko, V. А. (2012). The concept of creating the model of knowledge acquisition on the discipline “Informatics”. Vestnik KhNAHU: collection of scientific works. Kharkov, KhNAHU, 56, 26 – 29.

5. Shevchenko, V. А. (2012). Validation of the simulation results of nonparametric statistics methods. Vestnik NTU «KPІ». Kharkov, NTU «KPІ», Issue. 34, 75 – 79.

6. Shevchenko, V. А. (2012). Distribution of students into typological groups by means of cluster analysis, depending on the factors influencing the students progress, Collection of scientific works of the international scientific and methodological conference “The problems of Integration of National Higher Educational Institutions into the European Educational Medium“. V. 2 “Modern Approaches Concerning Higher Education Quality Provision”. Kharkov, KhNAHU, 120 – 123.

7. Shevchenko, V. А. (2013). Predicting student performance using the methods of cluster analysis. Expert assessments of the elements of the educational process: Materials XI Interuniversity scientific and practical conference. Kharkov: NUA, 112 – 115.

8. Meteshkin, K. A., Shevchenko, V. A. (2012). Vague understanding of students clusterization results. Public information and computer integrated technologies : collection of scientific works. Kharkov, KhAI, 56, 201 – 208.

9. Shevchenko, V. А. (2015). Graphical representation of the function of student typological group membership, depending on the academic performance. Vestnik NTU «KPІ». Kharkov, NTU «KPІ», 14 (1123), 15 – 20.

10. Shevchenko, V. А. (2013). Checking the effectiveness of teaching students using the method of nonparametric statistics. Vestnik KhNAHU: collection of scientific works. Kharkov, KhNAHU, 60, 18 – 21.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Шевченко, В. А. Анализ восприятия дисциплины «Информатика» студентами первого курса [Текст] / В. А. Шевченко // Автомобильный транспорт: сб. научн. тр. – Харьков: ХНАДУ, 2009. – Вып. 24. – С. 116–119.

2. Шевченко, В. А. Индивидуализация обучения дисциплине «Информатика» [Текст] / В. А. Шевченко // Вестник ХНАДУ: сб. научн. тр. – Харьков: ХНАДУ, 2011. – Вып. 53. – С. 10–12.

3. Шевченко, В. А. Определение влияющих факторов для построения модели накопления знаний [Текст] / В. А. Шевченко // Экспертные оценки элементов учебного процесса: материалы XI межвуз. науч.-практ. конф. – Харьков: НУА, 2009. – С. 66 – 68.

4. Шевченко, В. А. Концепция построения модели приобретения знаний студентами по дисциплине «Информатика» [Текст] / В. А. Шевченко / Вестник ХНАДУ: сб. научн. тр. – Харьков: ХНАДУ, 2012. – Вып. 56. – С. 26–29.

5. Шевченко, В. А. Проверка достоверности результатов моделирования методами непараметрической статистики [Текст] / В. А. Шевченко // Вісн. нац. техн. ун-ту «ХПІ». – 2012. – № 34. – С. 75 – 79.

6. Шевченко, В. А. Распределение студентов на типологические группы с помощью кластерного анализа в зависимости от факторов, влияющих на успеваемость [Текст] / В. А. Шевченко / Проблеми інтеграції національних закладів вищої освіти до Європейського освітнього середовища: зб. матеріалів міжнародної наук.-метод. конф. – Харків: ХНАДУ, 2012. – Т. 2. – С. 120 – 123.

7. Шевченко, В. А. Прогнозирование успеваемости студентов с помощью методов кластерного анализа. [Текст] / В. А. Шевченко // Экспертные оценки элементов учебного процесса: материалы XV межвуз. науч.-практ. конф. – Харьков: НУА, 2013. – C. 112 – 115.

8. Метешкин, К. А. Нечеткое представление результатов кластеризации студентов [Текст] / К. А. Метешкин, В. А. Шевченко // Открытые информационные и компьютерные интегрированные технологии: сб. науч. тр. Нац. аэрокосм. ун-та им. Н.Е. Жуковского «ХАИ».– 2012. – Вып. 56. – С. 162 – 168.

9. Шевченко, В. А. Графическое представление функции принадлежности студентов к типологической группе в зависимости от успеваемости [Текст] / В. А. Шевченко // Вісн. нац. техн. ун-ту «ХПІ». – 2015. – № 14 (1123). – С. 15 – 20.

10. Шевченко, В. А. Проверка эффективности обучения студентов с помощью методов непараметрической статистики [Текст] / В. А. Шевченко // Вестник ХНАДУ: сб. науч. тр. – Харьков: ХНАДУ, 2013. – Вып. 60. – С. 18 – 21.



Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Copyright (c) 2015 В. А. Шевченко

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ISSN 2411-2828 (Online), ISSN 2411-2798 (Print)