Визначення факторів, які впливають на вибір пасажирами виду приміського транспорту

Автор(и)

  • Т. М. Григорова Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61005, Ukraine
  • Ю. О. Давідіч Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61002, Ukraine
  • В. К. Доля Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61002, Ukraine

Ключові слова:

приміське сполучення, пересування, пасажир, вид транспорту, фактор, коефіцієнт конкордації

Анотація

Проведено дослідження факторів, які впливають на вибір пасажирами виду приміського транспорту. На підставі даних натурних обстежень проведено оцінку значущості для пасажирів факторів вибору виду приміського транспорту. Проведено аналіз факторів. Виявлено, що при виборі виду приміського транспорту для пасажирів найбільш важливі час руху, вартість проїзду та час очікування транспорту. 

Біографії авторів

Т. М. Григорова, Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61005

Кандидат технічних наук

Кафедра транспортних систем і логістики

Ю. О. Давідіч, Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61002

Доктор технічних наук, професор кафедри транспортних систем і логістики

В. К. Доля, Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61002

Доктор технічних наук, завідувач кафедри транспортних систем і логістики

Посилання

1. Vorobyovа, I. B. (2006). Logistics approach to transport passengers in the city. Transport of the Russian Federation, №7, 38-40.

2. Hickman, M. D., Bernstein, D. H. (1997) Transit service and path choice models in stochastic and time-dependent networks // Transportation Science, 31, 129–146.

3. Schmoeker, J. D., Bell, M. G. H., Kurauchi, F. (2008). A quasi-dynamic capacity constrained frequency-based transit assignment model // Transportation Research 42B, 925–945.

4. Nuzzolo, A. (2001). Schedule-based path choice models for public transport networks // Proceedings of Advanced Course on Transit Networks, Rome, 15.

5. Nuzzolo, A., Russo, F., Crisalli, U. (2001). A doubly dynamic schedule-based assignment model for transit networks // Transportation Science, 35, 268–285.

6. Organіzatsіya pasazhirskih carried on primіskih i sіlskih routes. Available: http://studopedia.info/1-31915.html.

7. Osoblivostі organіzatsії primіskih zalіznichnih pasazhirskih transported. Available: http://studopedia.info/1-31889.html.

8. Fundamentals of suburban passenger traffic. Available: http://scbist.com/wiki/9011 - osnovy - organizacii - prigorodnogo -passazhirskogodvizheniya. html.

9. The transport system of Ukraine. Available: http://reisvoer. com/news/118-transport-system.

10. Kristopchuk, M. J. (2009). Efektyvnist' pasazhyrs'koyi transportnoyi systemy prymis'koho spoluchennya. Kharkiv, KhNAUE, 214.

11. Kendall coefficient of concordance ranks. Available: http://ixxi.me/raznoe/koefficient-konkordacii-rangov-kendalla.

12. Chi-square test. Available: http://www.machinelearning.ru/wiki/ index.php.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-02

Номер

Розділ

Автоматизація та управління механіко-технологічними системами та комплексами