Оцінка впливу некомфортних умов перевезення на зміну транспортної стомлюваності пасажирів
Ключові слова:
пасажир, транспортна стомлюваність, перевезення, регресійна модель, час поїздки, коефіцієнт кореляціїАнотація
Проведено дослідження транспортної стомлюваності пасажирів при поїздці в некомфортних умовах стоячи в автобусах приміського сполучення. Отримано регресійну модель зміни показника активності регуляторних систем пасажира при поїздці стоячи. Проведено аналіз впливу параметрів транспортного процесу на зміну транспортної стомлюваності пасажирів при проїзді у некомфортних умовах.
Посилання
1. Kristopchuk, M. J. (2009). Efektyvnist' pasazhyrs'koyi transportnoyi systemy prymis'koho spoluchennya. Kharkiv, KhNAUE, 214.
2. Dolya, V. K. (2011). Pasazhyrs'ki perevezennya. Kharkiv, Vydavnytstvo "Fort", 504.
3. Gyulev, N. U. (1993). Vybor racional'nogo kolichestva avtobusov na marshrutah goroda s uchetom vlijanija chelovecheskogo faktora. Kharkiv, KhART, 174.
4. Efremov, I. S., Kobozev, V. M., Yudin, V. A. (1980). Teorija gorodskih passazhirskih perevozok. Moscow, Vysshaja school, 535.
5. Yanovsky, P. O. (2008). Pasazhyrs'ki perevezennya. Kiev, NAU, 469 p.
6. Hickman, M. D., Bernstein, D. H. (1997) Transit service and path choice models in stochastic and time-dependent networks // Transportation Science, 31, 129–146.
7. Schmoeker, J. D., Bell, M. G. H., Kurauchi, F. (2008). A quasi-dynamic capacity constrained frequency-based transit assignment model // Transportation Research 42B, 925–945.
8. Nuzzolo, A. (2001). Schedule-based path choice models for public transport networks // Proceedings of Advanced Course on Transit Networks, Rome, 15.
9. Nuzzolo, A., Russo, F., Crisalli, U. (2001). A doubly dynamic schedule-based assignment model for transit networks // Transportation Science, 35, 268–285.
10. Vinogradov, M. I. еd. (1969). Rukovodstvo po fiziologii truda. Moscow, Medicine, 408.
11. Medvedєva, V. I еd. (1984). Fiziologicheskie principy razrabotki rezhimov truda i otdyha. Leningrad, Nauka, 140.
12. Halushko, V. G. (1976). Verojatnostno-statisticheskie metody na avtotransporte. Kiev, Vysshaja school, 232.
13. Krokhin, M. N. Kirpichnikov, A. B. (2006). The optimal duration of work and rest of the locomotive crew. What is it to be?: http://www.edv.ru.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Т. М. Григорова, Ю. О. Давідіч, В. К. Доля
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.