Оцінка впливу некомфортних умов перевезення на зміну транспортної стомлюваності пасажирів

Т. М. Григорова, Ю. О. Давідіч, В. К. Доля

Анотація


Проведено дослідження транспортної стомлюваності пасажирів при поїздці в некомфортних умовах стоячи в автобусах приміського сполучення. Отримано регресійну модель зміни показника активності регуляторних систем пасажира при поїздці стоячи. Проведено аналіз впливу параметрів транспортного процесу на зміну транспортної стомлюваності пасажирів при проїзді у некомфортних умовах. 


Ключові слова


пасажир; транспортна стомлюваність; перевезення; регресійна модель; час поїздки; коефіцієнт кореляції

Повний текст:

PDF

Посилання


1. Kristopchuk, M. J. (2009). Efektyvnist' pasazhyrs'koyi transportnoyi systemy prymis'koho spoluchennya. Kharkiv, KhNAUE, 214.

2. Dolya, V. K. (2011). Pasazhyrs'ki perevezennya. Kharkiv, Vydavnytstvo "Fort", 504.

3. Gyulev, N. U. (1993). Vybor racional'nogo kolichestva avtobusov na marshrutah goroda s uchetom vlijanija chelovecheskogo faktora. Kharkiv, KhART, 174.

4. Efremov, I. S., Kobozev, V. M., Yudin, V. A. (1980). Teorija gorodskih passazhirskih perevozok. Moscow, Vysshaja school, 535.

5. Yanovsky, P. O. (2008). Pasazhyrs'ki perevezennya. Kiev, NAU, 469 p.

6. Hickman, M. D., Bernstein, D. H. (1997) Transit service and path choice models in stochastic and time-dependent networks // Transportation Science, 31, 129–146.

7. Schmoeker, J. D., Bell, M. G. H., Kurauchi, F. (2008). A quasi-dynamic capacity constrained frequency-based transit assignment model // Transportation Research 42B, 925–945.

8. Nuzzolo, A. (2001). Schedule-based path choice models for public transport networks // Proceedings of Advanced Course on Transit Networks, Rome, 15.

9. Nuzzolo, A., Russo, F., Crisalli, U. (2001). A doubly dynamic schedule-based assignment model for transit networks // Transportation Science, 35, 268–285.

10. Vinogradov, M. I. еd. (1969). Rukovodstvo po fiziologii truda. Moscow, Medicine, 408.

11. Medvedєva, V. I еd. (1984). Fiziologicheskie principy razrabotki rezhimov truda i otdyha. Leningrad, Nauka, 140.

12. Halushko, V. G. (1976). Verojatnostno-statisticheskie metody na avtotransporte. Kiev, Vysshaja school, 232.

13. Krokhin, M. N. Kirpichnikov, A. B. (2006). The optimal duration of work and rest of the locomotive crew. What is it to be?: http://www.edv.ru.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Кристопчук, М. Є. Ефективність пасажирської транспортної системи приміського сполучення [Текст] : дисс. канд. техн. наук / М. Є. Кристопчук. – Харків.: ХНАМГ, 2009. – 214 с.

2. Доля, В. К. Пасажирські перевезення [Текст] / В .К. Доля. – Х.: «Видавництво «Форт»», 2011. – 504 с.

3. Гюлев, Н. У. Выбор рационального количества автобусов на маршрутах города с учетом влияния человеческого фактора [Текст] : дис…канд. техн. наук / Н. У. Гюлев. – Х.: ХАДИ, 1993. – 174 с.

4. Ефремов, И. С. Теория городских пассажирских перевозок [Текст] / И. С. Ефремов, В. М. Кобозев, В. А. Юдин. – М.: Высш. школа, 1980. – 535 с.

5. Яновський, П. О. Пасажирські перевезення [Текст] / П. О Яновський. – Київ.: НАУ, 2008. – 469 с.

6. Hickman, M. D. Transit service and path choice models in stochastic and time–dependent networks [Техт] / M. D. Hickman, D. H. Bernstein // Transportation Science, 1997, vol. 31. – Р. 129 – 146.

7. Schmoeker, J. D. A quasi–dynamic capacity constrained frequency–based transit assignment model [Техт] / J. D. Schmoeker, M. G. H. Bell, F. Kurauchi // Transportation Research, 2008, vol. 42B. – Р. 925 – 945.

8. Nuzzolo, A. Schedule–based path choice models for public transport networks [Техт] / A. Nuzzolo //. Proceedings of Advanced Course on Transit Networks, 2001. – 15 p.

9. Nuzzolo, A. A doubly dynamic schedule–based assignment model for transit networks [Техт] / A. Nuzzolo, F. Russo, U. Crisalli // Transportation Science, 2001, vol. 35. – Р. 268 – 285.

10. Руководство по физиологии труда [Текст] / под ред. М. И. Виноградова. – М.: Медицина, 1969. – 408 с.

11. Физиологические принципы разработки режимов труда и отдыха [Текст] / под. ред. В. И. Медведєва. – Л. Наука, 1984. – 140 с.

12. Галушко, В.Г. Вероятностно-статистические методы на автотранспорте [Текст] / В. Г. Галушко. – Киев: Вища школа, 1976. – 232 с.

13. Крохин, М. Н. Оптимальная длительность работы и отдыха локомотивной бригады. Какой ей быть? [Электронный ресурс] / М. Н. Крохин, А. Б. Кирпичников. – Режим доступа: http://www.edv.ru. 2006. – 8 с.



Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Copyright (c) 2015 Т. М. Григорова, Ю. О. Давідіч, В. К. Доля

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ISSN 2411-2828 (Online), ISSN 2411-2798 (Print)