Оцінка впливу некомфортних умов перевезення на зміну транспортної стомлюваності пасажирів

Автор(и)

  • Т. М. Григорова Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61005, Ukraine
  • Ю. О. Давідіч Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61002, Ukraine
  • В. К. Доля Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61002, Ukraine

Ключові слова:

пасажир, транспортна стомлюваність, перевезення, регресійна модель, час поїздки, коефіцієнт кореляції

Анотація

Проведено дослідження транспортної стомлюваності пасажирів при поїздці в некомфортних умовах стоячи в автобусах приміського сполучення. Отримано регресійну модель зміни показника активності регуляторних систем пасажира при поїздці стоячи. Проведено аналіз впливу параметрів транспортного процесу на зміну транспортної стомлюваності пасажирів при проїзді у некомфортних умовах. 

Біографії авторів

Т. М. Григорова, Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61005

Кандидат технічних наук

Кафедра транспортних систем і логістики

Ю. О. Давідіч, Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61002

Доктор технічних наук, професор кафедри транспортних систем і логістики

В. К. Доля, Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61002

Доктор технічних наук, завідувач кафедри транспортних систем і логістики

Посилання

1. Kristopchuk, M. J. (2009). Efektyvnist' pasazhyrs'koyi transportnoyi systemy prymis'koho spoluchennya. Kharkiv, KhNAUE, 214.

2. Dolya, V. K. (2011). Pasazhyrs'ki perevezennya. Kharkiv, Vydavnytstvo "Fort", 504.

3. Gyulev, N. U. (1993). Vybor racional'nogo kolichestva avtobusov na marshrutah goroda s uchetom vlijanija chelovecheskogo faktora. Kharkiv, KhART, 174.

4. Efremov, I. S., Kobozev, V. M., Yudin, V. A. (1980). Teorija gorodskih passazhirskih perevozok. Moscow, Vysshaja school, 535.

5. Yanovsky, P. O. (2008). Pasazhyrs'ki perevezennya. Kiev, NAU, 469 p.

6. Hickman, M. D., Bernstein, D. H. (1997) Transit service and path choice models in stochastic and time-dependent networks // Transportation Science, 31, 129–146.

7. Schmoeker, J. D., Bell, M. G. H., Kurauchi, F. (2008). A quasi-dynamic capacity constrained frequency-based transit assignment model // Transportation Research 42B, 925–945.

8. Nuzzolo, A. (2001). Schedule-based path choice models for public transport networks // Proceedings of Advanced Course on Transit Networks, Rome, 15.

9. Nuzzolo, A., Russo, F., Crisalli, U. (2001). A doubly dynamic schedule-based assignment model for transit networks // Transportation Science, 35, 268–285.

10. Vinogradov, M. I. еd. (1969). Rukovodstvo po fiziologii truda. Moscow, Medicine, 408.

11. Medvedєva, V. I еd. (1984). Fiziologicheskie principy razrabotki rezhimov truda i otdyha. Leningrad, Nauka, 140.

12. Halushko, V. G. (1976). Verojatnostno-statisticheskie metody na avtotransporte. Kiev, Vysshaja school, 232.

13. Krokhin, M. N. Kirpichnikov, A. B. (2006). The optimal duration of work and rest of the locomotive crew. What is it to be?: http://www.edv.ru.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-22

Номер

Розділ

Охорона праці та безпека життєдіяльності