Створення інтерактивних тестів учбової дисципліни «Вища математика. Лінійна алгебра»

Л. М. Малярец, Е. А. Ковалева

Анотація


Стаття присвячена створенню інтерактивних тестів, суттю яких є порівняно велика зацікавленість учнів здійснювати тестування в режимі діалогу з комп'ютером і відразу отримувати результат, а не чекати, коли вчитель перевірить паперові тести. Процес створення інтерактивних тестів розділений на декілька етапів, кожен з яких детально описаний в цій статті


Ключові слова


вища математика; лінійна алгебра; інтерактивний тест; оцінювання; Adobe Captivate

Повний текст:

PDF (Русский)

Посилання


1. Wilson, M. (2011). Constructing Measures: An Item Response Modeling Approach. Lawrence Erlbaum associates, Mahwah, New Jersey, 2011.

2. Kovaleva, K. (2013). Development of training exercise of decision of the systems of linear algebraic equalizations in Adobe Captivate. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 9-12.

3. Baturin, N. А. (2009). Technology of development of tests: part I. Announcer SU State University, Series: Psychology, 4-14.

4. Kim, V. (2007). Measuring of latent parameters of examinee and test tasks. Math. IX Russ. Scientific-practical conference "Theory and practice of measuring of latent variables are in education", Sloviansk on Kuban: Publishing center SGPI, 70-71.

5. Gorohovay, Т. (2013). Modern systems of the computer testing: state-of-the-art review. ICOM, 79-81.

6. Smith, E. V. (2002). An introduction to Rasch measurement for scale development and person assessment. Journal of Nursing Measurement, 189-206.

7. Falaleeva, О. (2006). Evaluation of educational achievements the method of the soft testing. Announcer MSRUniversity, Series are "Open education", Moscow Publish of MSRUniversity, 126-130.

8. Baturin, N. A. (2009). Technology of development of tests: part II. Announcer SU State University, Series: Psychology, 5-13.

9. Pender, F. T. (2004). The testing of clinical skills in dietetic students prior to entering clinical placement. Journal of human nutrition and dietetics, 17-24.

10. Wood, T. (2009). Assessment not only drives learning, it may also help learning. Medical Education, 5-6.

11. Spearman, C. (2010). Correlation calculated from faulty data. British Journal of Psychology, 271-295.

12. Richard, H. W., Donald, W. Z., Bruno, D. Z., Donald Ross (2003). Charles Spearman: British Behavioral Scientist. Human Nature Review, 114-118.

13. Berezovskiy, V. P., Stecenko, I. V. (2013). Creation electronic educational resources and on-line teaching. Publ. group of BHV, 176.

14. Karpenko, A. P., Domnikov, A. S., Matgrass, V. V. Test method of control of quality of educating and criteria of quality of educational tests. Electronic magazine, №4. Access mode: URL: http://technomag.bmstu.ru/doc/184741.html


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Wilson, M. Constructing Measures: An Item Response Modeling Approach [Text] / M. Wilson // Lawrence Erlbaum associates, Mahwah, New Jersey. – 2011. – № 2. – Р. 716-730.

2. Ковалева, Е. Разработка тренировочного упражнения решения систем линейных алгебраических уравнений в Adobe Captivate [Текст] / Екатерина Ковалева // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. – 2013. – T. 5, № 3 (65). – С. 9-12.

3. Батурин, Н. А. Технология разработки тестов: часть I [Текст] / Н. А. Батурин, Н. Н. Мельникова // Вестник ЮУрГУ. Серия: Психология. – 2009. – № 30 (163). – С. 4-14.

4. Ким, В. Измерение латентных параметров испытуемых и тестовых заданий [Текст] / Владимир Ким // Мат. IX Всерос. научно-практ. конф. «Теория и практика измерения латентных переменных в образовании» (21-23 июня 2007 г.), Славянск-на-Кубани: Изд.центр СГПИ. – 2007. – С. 70-71.

5. Горовая, Т. Современные системы компьютерного тестирования: аналитический обзор [Текст] / Татьяна Горовая // ИСОМ. – 2013. – №1 (17). – С. 79-81.

6. Smith, E.V. An introduction to Rasch measurement for scale development and person assessment [Text] / E.V. Smith, J.M. Conrad, K. Chang, J. Piazza // Journal of Nursing Measurement. – 2002 – № 10. – P. 189-206.

7. Фалалеева, О. Оценивание учебных достижений методом мягкого тестирования [Текст] / Ольга Фалалеева // Вестн. МГОУ. Серия "Открытое образование". М.: Изд-во МГОУ. – 2006. – Том 2 (33). – С. 126-130.

8. Батурин, Н. А. Технология разработки тестов: часть II [Текст] / Н. А. Батурин, Н. Н. Мельникова // Вестник ЮУрГУ. Серия: Психология. – 2009. – № 42 (175). – С. 5-13.

9. Pender, F. T. The testing of clinical skills in dietetic students prior to entering clinical placement [Text] / F. T. Pender, A. E. Looy // Journal of human nutrition and dietetics. – 2004. – T 17, № 1. – P. 17-24.

10. Wood, T. Assessment not only drives learning, it may also help learning [Text] / T. Wood // Medical Education. – 2009. – Т 43, № 1. – С. 5-6.

11. Spearman, C. Correlation calculated from faulty data [Text] / C. Spearman // British Journal of Psychology. 2010. – Vol. 3, № 2. – P. 271-295.

12. Richard, H. W. Charles Spearman: British Behavioral Scientist [Text] / H. Williams Richard, W. Zimmerman Donald, D. Zumbo Bruno, Ross Donald // Human Nature Review. 2003. – № 3. – P. 114-118.

13. Березовский, В. С. Создание электронных учебных ресурсов и онлайновое обучение: [Учебн. пособ.] [Текст] / В. С. Березовский, И. В. Стеценко. – К.: Изд. группа BHV, 2013. – 176 с.: ил. ISBN 978-966-552-266-9.

14. Тестовый метод контроля качества обучения и критерии качества образовательных тестов. Обзор [Электронный ресурс] / А. П. Карпенко, А. С. Домников, В. В. Белоус // Электронный журнал, №4. Режим доступа: URL: http://technomag.bmstu.ru/doc/184741.html



Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Copyright (c) 2015 Л. М. Малярец, Е. А. Ковалева

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ISSN 2411-2828 (Online), ISSN 2411-2798 (Print)