Система підтримки прийняття рішень при оцінюванні сформованого рівня компетентності фахівців
Ключові слова:
Система підтримки прийняття рішень, компетенція, оцінювання ефективності, модель процесу навчанняАнотація
Запропоновано метод оцінювання ефективності застосування системи підтримки прийняття рішень для оцінки сформованого рівня компетентності. Сформульовано оптимізаційну задачу формування найвищого рівня компетенцій з урахуванням обмежень і мінімізацією затрат. Для її вирішення, запропоновано метод, який враховує особливості занять для студентів з різними початковими рівнями компетенцій та особистими характеристиками.
Посилання
1. Ovcharuk, О. V (2004). Competence approach in modern education: world experience and Ukrainian prospects. Library of Educational Policy, 112.
2. Livshits, V. I. (2012) Formation of creativity in preparing engineers mass occupations. Engineering education, 9, 26-37.
3. Makarov, A. V., Perfilev, U S., Fedin, V. T. (2011) Competence-oriented educational programs of the university. Minsk: RIVSh, 116 .
4. Gogunskiy, V. D., Luk’yanov, D. V., Vlasenko, O. V. (2012). Determination of nuclear knowledge graph competencies of project managers. Eastern-European Journal of enterprise technologies, 1/10 (55), 26 – 28.
5. Trembach, V. M. (2007). Methods and tools for solving problems of the formation of the intellectual potential of the corporation Scientific session of the MiFi, 3, 59-60.
6. Yarygin, O. H. (2011 ). Competency model as a methods. Problems modern teacher training, 3, 202-214.
7. Zagorodnya, T. N. (2013). The database structure for the development of training material for the formation of general and specific competences. Scientific Journal Chernivtsi National University named Yuri Fedkovitch, 4, 36-41.
8. Zagorodnya, T. N. (2013). Optimization of parameters of classes using information technology decision support. Journal of NTU "KPI", 54 (1027), 123-133.
9. Zagorodnya, T. N. (2013). Simulation of the process of decision support in order to optimize the learning process engineering students. Science yesterday, today and tomorrow, 1 (8), 18-25.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Тетяна Миколаївна Загородня
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.