Інформаційна технологія забезпечення компетентності випускників вищого навчального закладу з урахуванням вимог роботодавця

Тетяна Миколаївна Загородня

Анотація


Запропоновано метод формування компетентності студентів старших курсів з урахуванням вимог роботодавця. Показано, що   при  плануванні компонентів навчального процесу слід  детально аналізувати перспективні компетенції для  роботодавця, а не лише поточні затребувані компетенції. Описано  інформаційну технологію, що дозволяє формувати компетентності, враховуючи вимоги роботодавців, що відрізняє її від існуючих. 


Ключові слова


інформаційна технологія; управління навчальним процесом; компетентності; вимоги роботодавця; якість підготовки

Повний текст:

PDF

Посилання


1. Baydenko, V. I. (2002). Competence: the problems of the development of competence-based approach [тext]. Мoskov : Research center of problems quality of training, 321.

2. URL:http://www.centeroko.ru, PISA-2003 (Report on the Program for International Student Assessment). - (Date of treatment: 12/02/2013).

3. Zarubin, V. G. (2010). Employers and the university community: towards a strategic partnership. Bulletin of the Herzen University, 7, 64–67.

4. Straharchuk, V. P., Straharchuk A. Ya. (2012). Ways of ensuring quality training of graduates. http://www.confcontact.com/2014-problemi-novoj-ekonomiki/straharchuk.htm.

5. Maslak A. A. (2011). Theory and practice latent variables (in education and second sotsyalnh systems). Saarbrucken, Germany: LAP Lambert Academic Publishing GmbH&Co.

6. Skibina, I. V. (2013). Preparation Monitoring quality graduate high school in the Implementation competence approach. Astrahanskyy state-owned Herald technical University, 1, 208–214.

7. Zagorodnya, T. N. (2013). Optimization of parameters of classes using information technology decision support. Journal of NTU "KPI", 54 (1027), 123-133.

8. Zagorodnya, T. N. (2013). Simulation of the process of decision support in order to optimize the learning process engineering students. Science yesterday, today and tomorrow, 1 (8), 18-25.

9. Okunev, T., Podverbnih, O. (2014). Monitoring Preparation of quality personnel in engineering university: Experience SybHAU. Manage chelovecheskymy resources - the basis of development of the economy innovation. Krasnoyarsk, 59–62.

10. Pyatkovskyy, O. I. (1999). Intelligence components automation information systems into enterprise management. Barnaul, 351.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1.  Байденко, В. И. Компетенции: к проблемам освоения компетентностного подхода [Текст] / В. И. Байденко / . – М. : Исслед. центр проблем качества подготовки специалистов, 2002. – 321 с. 

2. URL:http://www.centeroko.ru  [электронный ресурс]  PISA-2003 (Отчет по программе международной оценки образовательных достижений учащихся). –(дата обращения: 02.12.2013)

3. Зарубин, В. Г. Работодатели и университетское сообщество: на пути к стратегическому партнерству [Текст] / В. Г. Зарубин //  Вестник Герценовского университета. –  2010. –  № 7. – C. 64–67.

4 Страхарчук, В. П. Шляхи забезпечення якості підготовки випускників вищих навчальних закладів [Текст] / В. П. Страхарчук, А. Я. Страхарчук / http://www.confcontact.com/2014-problemi-novoj-ekonomiki/straharchuk.htm

5. Маслак, А. А. Теория и практика латентных переменных (в образовании и других социальнх системах) [Текст] / А. А. Маслак. – Saarbrucken, Germany: LAP Lambert Academic Publishing GmbH&Co, 2011.

6 Скибина, И. В. Мониторинг качества подготовки выпускника вуза при осуществлении компетентностного подхода [Текст] / И. В. Скибина // Вестник Астраханского государственного технического университета. Серия: Управление, вычислительная техника и информатика –  2013. – № 1 –  С. 208-214.

7. Загородня, Т. М. Оптимізація параметрів навчальних занять за допомогою інформаційної технології підтримки прийняття рішень [Текст] / Т. М.Загородня // Вісник НТУ «ХПІ». Серія: Математичне моделювання в техніці та технологіях. – Харків: НТУ «ХПІ». – 2013. – № 54 (1027). – С. 123-133.

8. Загородняя, Т. Моделирование процесса поддержки принятия решений с целью оптимизации процесса обучения студентов технических специальностей [Текст] / Т. Н. Загородняя // Наука вчера, сегодня, завтра / Сб. ст. по материалам VIII междунар. науч.-практ. конф. № 1 (8). Новосибирск: Изд. «СибАК», 2013. – С. 18–25.

9. Окунева, Т. Г. Мониторинг качества подготовки кадров в инженерном вузе: опыт СибГАУ [Текст] / Т. Г. Окунева, О. Е. Подвербных // Управление человеческими ресурсами – основа развития инновационной экономики : материалы V Междунар. науч.-практ. конф. / Сиб. гос. аэрокосмич. ун-т. Красноярск, 2014. С. 59–62. 

10. Пятковский О. И. Интеллектуальные компоненты автоматизированных информационных систем управления предприятием текст [Текст] / О. И. Пятковский // Барнаул: Изд-во АлтГТУ. – 1999. – 351 с.



Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Copyright (c) 2015 Тетяна Миколаївна Загородня

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ISSN 2411-2828 (Online), ISSN 2411-2798 (Print)