Дослідження динамічної стійкості та плавності руху колісних тракторів
Ключові слова:
машинно-тракторний агрегат, динамічна стійкість, плавність руху, колісний трактор, теорія оптимізаціїАнотація
Розглядається коливальна система машинно-тракторного агрегату до складу якого входить колісний трактор з шарнірно-зчленованою рамою та напівпричіп. На основі якої формується підґрунтя до визначення динамічної стійкості машинно-тракторного агрегату по мікропрофілю поверхні. Наведено математичний опис, який окреслює процес відриву колеса від поверхні. Визначено конструктивні параметри та експлуатаційні фактори, які впливають на динамічну стійкість та плавність руху машинно-тракторного агрегату. При застосуванні теорії оптимізації раціоналізовано характеристики конструктивних параметрів та експлуатаційних факторів.
Посилання
Shuplyakov, V. S. (1674). Kolebaniya i nagruzhennost' transmissii avtomobilya [Oscillations and loading of the vehicle powertrain]. Moscow, 328.
Barskiy, I. B., Anilovich, V. Ya., Kut'kov, G. M. (1973). Dinamika traktora [Tractor dynamics]. Moscow, 280.
Popov, V. B. (2005). Matematicheskoe modelirovanie mobil'nogo sel'skohozyaystvennogo agregata v rezhime transportnogo pereezda [Mathematical modeling of the mobile agricultural unit in the mode of transport moving]. Vestnik Gomel'skogo gosudarstvennogo tehnicheskogo universiteta im. P.A. Suhogo [Bulletin of the Gomel State Technical University], 3, 13–18.
Scarlett, A. J., Price, J. S., Stayner, R. M. (2007). Whole-body vibration: Evaluation of emission and exposure levels arising from agricultural tractors. Journal of Terramechanics, 44 (1), 65–73. doi: 10.1016/j.jterra.2006.01.006
Patil, M. K., Palanichamy, M. S. (1988). A mathematical model of tractor-occupant system with a new seat suspension for minimization of vibration response. Applied Mathematical Modelling, 12 (1), 63–71. doi: 10.1016/0307-904x(88)90024-8
Servadio, P., Marsili, A., Belfiore, N. P. (2007). Analysis of driving seat vibrations in high forward speed tractors. Biosystems Engineering, 97 (2), 171–180. doi: 10.1016/j.biosystemseng.2007.03.004
Kal'chenko, B. I., Chernyavs'kyy, I. S., Kozhushko, A. P. (2017). Pidkhid do vyznachennya zavantazhenosti transmisiyi kolisnoho traktora pry vplyvi nerivnostey poverkhni [Approach to determination of load of transmission of a wheeled tractor under the influence of surface irregularities]. Naukoviy zhurnal tekhnichnyy servis, ahropromyslovoho, lisovoho ta transportnoho kompleksu [Scientific journal technical service, agroindustrial, forestry and transport complex], 8, 49–54.
Roslavtsev, A. V. (2003). Teoriya dvizheniya tyagovo-transportnyih sredstv [Theory of motion of traction-vehicles]. Moscow: UMC "TRIAD", 172.
Kal'chenko, B. I. (1991). Obosnovanie i razrabotka konstruktsii kolesnyih traktorov obschego naznacheniya i realizatsiya ih v seriynom proizvodstve [Justification and development of the design of wheeled tractors of general purpose and their implementation in batch production]. Minsk, 68.
Samorodov, V., Kozhushko, A., Pelipenko, E. (2016). Formation of a rational change in controlling continuously variable transmission at the stages of a tractor’s acceleration and braking. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4 (7 (82)), 37–44. doi: 10.15587/1729-4061.2016.75402
Samorodov, V., Kozhushko, A., Pelipenko, E. (2017). Influence of change of hydraulic machine control parameter during braking of the tractor with the continuously variable transmission. Technology Audit and Production Reserves, 4 (1 (36)), 11–18. doi: 10.15587/2312-8372.2017.109025
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Борис Іванович Кальченко, Андрій Павлович Кожушко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.