Оптимізація режимів гальмування відчепів на сортувальних гірках у стохастичних умовах

Автор(и)

  • Дмитро Миколайович Козаченко Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
  • Тетяна Валентинівна Болвановська Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. Лазаряна, 2, м. Дніпро, Україна, 49010
  • Петро Олександрович Яновський Національний авіаційний університет пр. Космонавта Комарова, 1 м. Київ, 03058

Ключові слова:

залізничний транспорт, , сортувальна гірка, розформування поїзда, режим гальмування, оптимізація.

Анотація

Сортувальні гірки є основним технічним засобом, що забезпечують розформування та формування составів на залізницях. Управління вказаним процесом є досить складним через невизначеність ходових характеристик відчепів та неточності при реалізації режимів гальмування. Стаття направлена на розробку метода пошуку оптимальних режимів гальмування відчепів состава в стохастичних умовах з урахуванням вимог інтервального та прицільного регулювання їх швидкості. Наведено порівняння результатів вирішення задачі за допомогою розробленого методу в стохастичній та при вирішені традиційними методами у детермінованій постановці.

Біографії авторів

Дмитро Миколайович Козаченко, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

доктор технічних наук, професор

професор кафедри «Управління експлуатаційною роботою»

Тетяна Валентинівна Болвановська, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна вул. Лазаряна, 2, м. Дніпро, Україна, 49010

кандидат технічних наук

доцент кафедри cтанцій та вузлів

Петро Олександрович Яновський, Національний авіаційний університет пр. Космонавта Комарова, 1 м. Київ, 03058

кандидат технічних наук, доцент

професор кафедри військової підготовки,

Посилання

Zarecky, S., Grun, J., Zilka, J. (2008). The newest trends in marshalling yards automation. Transport Problems, 3 (4), 87–95.

Judge, T. (2007). Yard Management Gets Smarter. Railway Age – Nov, 33–34.

Ivanchenko, V. N. (2013). Sovremennye informacionnye tekhnologii upravleniya slozhnymi processami rasformirovaniya-formirovaniya poezdov [Modern information technologies for managing complex processes of disbanding and forming trains]. Nauka i transport [Science and transport], 2 (6), 64–69.

Bessonenko, S. A., Ivanchenko, V. N. Ljashhenko, A. M. (2013). Matematicheskaya model' rascheta parametrov interval'nogo tormozheniya otcepov i peremennyh skorostey rospuska sostavov [Mathematical model for calculating the parameters of interval braking of traps and variable rates of composition dissolution]. Vestnik Rostovskogo gosudarstvennogo universitetata putey soobshcheniya [Bulletin of Rostov State Transport University], 1 (49), 55–65.

Ming, Y. J., Ren, L. X., Xing, L. H. (2001). Study on Neural Network Based Space-interval Speed-control Model. China Railway Science, 02, 127–133.

Puchkov, E. V. (2010). Primenenie neyroemulyatora NeuroNADS dlya opredeleniya stupeni i vremeni tormozheniya pri upravlenii gorochnymi zamedlitelyami [Application of neyroemulyator NeuroNADS for determination of degree and time of breaking in hump retarders controlling]. Inzhenerniy vestnik Dona [Engineering journal of Don], 4 (14), 157–162.

Bobrovskyi, V. I., Rogov, N. V. (2004). Optimizaciya rezhimov regulirovaniya skorosti otcepov pri rospuske sostavov na gorkah [Optimization of methods of cuts speed control in the dissolution of the rolling stocks on hump yards]. Visnyk Dnipropetrovskoho natsionalnoho universytetu zaliznychnoho transportu imeni akademika V. Lazariana [Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport named after Academician V. Lazaryan], 4, 174–182.

Bobrovskyi, V., Dorosh, A., Kolesnik, A. (2011). Analiz i otsenka konstruktsii plana putevogo razvitiya gorochnykh gorlovin [Analysis and evaluation of the design of the plan for the development of hump necks]. Transportni systemy ta tekhnolohiyi perevezen [Transport systems and transportation technologies], 1, 22–26.

Kozachenko, D. M., Korobiova, R. H., Berezovyi, M. I. (2006). Doslidzhennia vplyvu parametriv vidchepiv ta umov yikh skochuvannia na velychynu intervaliv na rozdilovykh strilkakh [Investigation of the influence of cuts parameters and conditions of their sliding on the value of intervals on separating arrows]. Visnyk Dnipropetrovskoho natsionalnoho universytetu zaliznychnoho transportu imeni akademika V. Lazariana [Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport named after Academician V. Lazaryan], 12, 79–82.

Wald, A. (1945). Statistical Decision Functions Which Minimize the Maximum Risk. The Annals of Mathematics, 46 (2), 265. doi: 10.2307/1969022

Kozachenko, D. М. (2013). The study of allowed braking regimes on sorting humps. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 4 (3 (64)), 25–28. Available at: http://journals.uran.ua/eejet/article/view/16275/13794

Bobrovskyi, V., Kozachenko, D., Dorosh, A., Demchenko, E., Bolvanovska, T., Kolesnik, A. (2016). Probabilistic Approach for the Determination of Cuts Permissible Braking Modes on the Gravity Humps. Transport Problems, 11 (1), 147–155. doi: 10.20858/tp.2016.11.1.14

Kozachenko, D. М. (2011). Efektyvni rezhymy halmuvannia vidchepiv na sortuvalnykh hirkakh [Effective modes of trailer cuts on sorting]. Transportni systemy ta tekhnolohiyi perevezen [Transport systems and transportation technologies], 2, 55–59.

Podinovskiy, V. V., Nogin, V. D. (1982). Pareto optimalnye resheniya mnogokriterialnykh zadach [Pareto optimal solutions of multicriteria problems]. Moscow: Nauka. Glavnaya redaktsiya fiziko-matematicheskoy literatury, 256.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-02-28

Номер

Розділ

Автоматизація та управління механіко-технологічними системами та комплексами