Сучасні тенденції викладання основ безпеки життєдіяльності у педагогічних внз в умовах модульно-рейтингової системи

Автор(и)

  • Наталія Іванівна Годун ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», вул. Сухомлинського, 30, м. Переяслав-Хмельницький, Київської обл., Україна, 08401, Україна
  • Тамара Григорівна Кебкало ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», вул. Сухомлинського, 30, м. Переяслав-Хмельницький, Київської обл., Україна, 08401, Україна
  • Оксана Миколаївна Миздренко ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», вул. Сухомлинського, 30, м. Переяслав-Хмельницький, Київської обл., Україна, 08401, Україна
  • Наталія Анатоліївна Харченко ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», вул. Сухомлинського, 30, м. Переяслав-Хмельницький, Київської обл., Україна, 08401, Україна
  • Марина Анатоліївна Буц ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», вул. Сухомлинського, 30, м. Переяслав-Хмельницький, Київської обл., Україна, 08401, Україна

Ключові слова:

форми навчання, лекція, семінарське заняття, лабораторно-практичні роботи, самостійна навчально-пізнавальна діяльність студента.

Анотація

У статті проаналізовано сучасні форми навчання та викладання основ безпеки життєдіяльності у педагогічному ВНЗ в умовах модульно-рейтингової системи, окреслено сучасні методи викладання дисципліни для забезпечення якісного формування морально-особистісних, професійно-педагогічних якостей майбутнього педагога. Одним з основних завдань викладання  курсу безпеки життєдіяльності є забезпечення повноти знань, умінь і узагальнення  знань, зведення їх у систему. Функцію узагальнення курс  може виконати певною мірою, якщо на момент його вивчення студент оволодів максимумом знань, які необхідно узагальнити. Розробка та практична реалізація програм медико-біологічних дисциплін із поглибленим валеологічним змістом дозволить із перших курсів розпочати послідовну і систематичну роботу з формування компонентів викладання курсу безпеки життєдіяльності майбутньому вчителю. 

Біографії авторів

Наталія Іванівна Годун, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», вул. Сухомлинського, 30, м. Переяслав-Хмельницький, Київської обл., Україна, 08401

кандидат історичних наук, доцент кафедри медико-біологічних дисциплін і валеології

Тамара Григорівна Кебкало, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», вул. Сухомлинського, 30, м. Переяслав-Хмельницький, Київської обл., Україна, 08401

кандидат біологічних наук, доцент кафедри медико-біологічних дисциплін і валеології

Оксана Миколаївна Миздренко, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», вул. Сухомлинського, 30, м. Переяслав-Хмельницький, Київської обл., Україна, 08401

кандидат історичних наук, доцент кафедри медико-біологічних дисциплін і валеології

Наталія Анатоліївна Харченко, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», вул. Сухомлинського, 30, м. Переяслав-Хмельницький, Київської обл., Україна, 08401

викладач кафедри медико-біологічних дисциплін і валеології

Марина Анатоліївна Буц, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», вул. Сухомлинського, 30, м. Переяслав-Хмельницький, Київської обл., Україна, 08401

викладач кафедри медико-біологічних дисциплін і валеології,

Посилання

Бойчук, Ю. Д. Еколого-валеологічна культура майбутнього вчителя: теоретико-методичні аспекти [Текст]: монографія / Ю. Д. Бойчук. – Суми: Університетська книга, 2008. – 357 c.

Білик, Л. І. Екологічна відповідальність студентів: Теоретико-методичні аспекти [Текст]: монографія / Л. І. Білик. – Черкаси: Вертикаль, 2005. – 340 с.

Гончаренко, М. С. Безпека життєдіяльності та основи валеології [Текст]: навч. пос. / М. С. Гончаренко, О. О. Коновалова, Л. В. Васильєва. – X.: Вид-во ХНУ, 2006. – 96 с.

Злобін, Ю. А. Загальна екологія [Текст]: навч. пос. / Ю. А. Злобін, Н. В. Кочубей. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2003. – 416 с.

Коцур, Н. І. Валеологія [Текст]: підр. / Н. І. Коцур, Л. С. Гармаш, І. О. Калиниченко, Л. П. Товкун. – Корсунь-Шевченківський, 2011. – 581 с.

Бойчук, Ю. Д. Основи екології людини [Текст]: навч. пос. / Ю. Д. Бойчук, Е. М. Солошенко, Є. Я. Школенко, В. М. Савченко; за заг. ред. Е. М. Солошенко. – X.: Вид-во ХНУ, 2007. – 546 с.

Пєхота, О. П. Освітні технології [Текст]: навч.-мет. пос. / О. П. Пєхота, А. 3. Кіктенко, О. М. Любарська. – К.: А.С.К., 2001. – 256 с.

Пістун, І. П. Безпека життєдіяльності [Текст]: навч. пос. / І. П. Пістун. – Суми: ВТД "Університетська книга", 2003. – 301 с.

Полат, Е. С. Новые педагогические технологии [Текст] / Е. С. Полат, М. Ю. Бухаркина, М. В. Мойсеева. – М.: Академия, 2001. – 272 с.

Жидецький, В. Ц. Основи охорони праці [Текст] / В. Ц. Жидецький. – Львів: Афіша, 2002. – 360 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-07-31

Номер

Розділ

Охорона праці та безпека життєдіяльності