Управління розпуском составів на сортувальних гірках з немеханізованими парковими гальмівними позиціями

Автор(и)

  • Дмитрий Николаевич Козаченко Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Україна
  • Сергей Вениаминович Гревцов Львівський коледж транспортної інфраструктури Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Україна
  • Татьяна Валентиновна Болвановская Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Україна

Ключові слова:

сортувальна гірка, немеханізована гальмова позиція, регулювальник швидкості вагонів, сортувальний процес, розформування составів.

Анотація

Наведена методика вибору параметрів розпуску составів на сортувальних гірках з немеханізованими гальмівними позиціями, яка дозволяє на етапі планування розпуску оцінити ймовірності несприятливих ситуацій, в тому числі пов'язаних з роботою регулювальників швидкості вагонів, і звести їх до допустимих значень за рахунок вибору швидкості розпуску і його переривання. Результати дослідження можуть використовуватися для вирішення оперативних і технологічних задач пов’язаних з гірковими операціями.

Біографії авторів

Дмитрий Николаевич Козаченко, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

доктор технічних наук, професор

професор кафедри «Управління експлуатаційною роботою»

Сергей Вениаминович Гревцов, Львівський коледж транспортної інфраструктури Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

директор

Татьяна Валентиновна Болвановская, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

кандидат технічних наук

доцент кафедри «Станції та вузли»

Посилання

Zhang, C., Wei, Y., Xiao, G., Wang, Z., Fu, J. (2000). Analysis of Hump Automation in China. Traffic and Transportation Studies (2000). doi: 10.1061/40503(277)45

Bobrovskyi, V. I., Dorosh, A. S., Demchenko, E. B. (2010). Imitatsiyna model' protsesu rozpusku sostaviv na sortuval'nykh hirkakh [Simulation model of the trains breaking-up process at the humps]. Vestn. Khar'k. politekhn. un-ty. Ser.: Mekhaniko-tekhnoloh. systemy ta kompleksy [Bulletin of the National Technical University "KhPI". Series: Mechanic-technological systems and complexes], 9 (1158), 94–98.

Kozachenko, D. M., Korobiova, R. H., Taranets, O. I. (2009). Issledovanie pricel'nogo regulirovanija skorosti skatyvanija otcepov v uslovijah neopredelennoj informacii ob ih hodovyh svojstvah [Investigation of sighting regulation of the rolling-off speed in the conditions of uncertainty of information about their running properties]. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6 (3 (42)), 42–47.

Bessonenko, S. A. (2006). Raschet skorosti otcepov i moshhnosti tormoznyh pozicij s ispol'zovaniem verojatnostnyh pokazatelej [Calculation of the speed of traction and power braking positions using the probabilistic indicators]. Transport: nauka, tehnika, upravlenie [Transport: science, technology, management], 5, 11–16.

Bobrovskyi, V., Kozachenko, D., Dorosh, A., Demchenko, E., Bolvanovska, T., Kolesnik, A. (2016). Probabilistic Approach for the Determination of Cuts Permissible Braking Modes on the Gravity Humps. Transport Problems, 11 (1), 147–155. doi: 10.20858/tp.2016.11.1.14

Bobrovskiy, V. I., Dorosh, A. S. (2013). The optimization of retarding regimes within the particular group of cuts. Science and Transport Progress. Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport, 1 (43), 103–112. doi: 10.15802/stp2013/9582

Bessonenko, S. A., Ivanchenko, V. N. Ljashhenko, A. M. (2013). Matematicheskaja model' rascheta parametrov interval'nogo tormozhenija otcepov i peremennyh skorostej rospuska sostavov [Mathematical model for calculating the parameters of interval braking of traps and variable rates of composition dissolution]. Vestnik Rostovskogo gosudarstvennogo universitetata putey soobshcheniya [Bulletin of Rostov State Transport University], 1 (49), 55–65.

Grevtsov, S. V. (2016). The analysis of risks related to break-up of rolling stock on hump yards. Transport systems and transportation technologies, 12, 10–15. doi: 10.15802/tstt2016/85879

Bobrovskyi, V. I., Rogov, N. V. (2004). Optimizacija rezhimov regulirovanija skorosti otcepov pri rospuske sostavov na gorkah [Optimization of methods of cuts speed control in the dissolution of the rolling stocks on hump yards]. Visnyk Dnipropetrovskoho natsionalnoho universytetu zaliznychnoho transportu imeni akademika V. Lazariana [Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport named after Academician V. Lazaryan], 4, 174–182.

Bobrovskyi, V. I., Kudryashov, A. V. (2011). Analyz chysla razdelenyi ottsepov v sostavakh, rasformyruemykh na deistvuiushchykh sortyrovochnykh horkakh [The analysis of the number of the cuts’ separations in the train for existing hump]. Transportni systemy ta tekhnolohii perevezen [Transport systems and transportation technologies], 2, 17–21.

Kozachenko, D. N. (2010). Issledovanie uslovij interval'nogo regulirovanija skorosti skatyvanija otcepov na avtomatizirovannyh gorkah [Studies of the conditions of the interval speed control rolling unhook on automated slides]. Visnyk Dnipropetrovskoho natsionalnoho universytetu zaliznychnoho transportu imeni akademika V. Lazariana [Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport named after Academician V. Lazaryan], 34, 46–50.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-07-31

Номер

Розділ

Автоматизація та управління механіко-технологічними системами та комплексами