Управління розпуском составів на сортувальних гірках з немеханізованими парковими гальмівними позиціями

Дмитрий Николаевич Козаченко, Сергей Вениаминович Гревцов, Татьяна Валентиновна Болвановская

Анотація


Наведена методика вибору параметрів розпуску составів на сортувальних гірках з немеханізованими гальмівними позиціями, яка дозволяє на етапі планування розпуску оцінити ймовірності несприятливих ситуацій, в тому числі пов'язаних з роботою регулювальників швидкості вагонів, і звести їх до допустимих значень за рахунок вибору швидкості розпуску і його переривання. Результати дослідження можуть використовуватися для вирішення оперативних і технологічних задач пов’язаних з гірковими операціями.


Ключові слова


сортувальна гірка; немеханізована гальмова позиція; регулювальник швидкості вагонів; сортувальний процес; розформування составів.

Повний текст:

PDF (Русский)

Посилання


Zhang, C., Wei, Y., Xiao, G., Wang, Z., Fu, J. (2000). Analysis of Hump Automation in China. Traffic and Transportation Studies (2000). doi: 10.1061/40503(277)45

Bobrovskyi, V. I., Dorosh, A. S., Demchenko, E. B. (2010). Imitatsiyna model' protsesu rozpusku sostaviv na sortuval'nykh hirkakh [Simulation model of the trains breaking-up process at the humps]. Vestn. Khar'k. politekhn. un-ty. Ser.: Mekhaniko-tekhnoloh. systemy ta kompleksy [Bulletin of the National Technical University "KhPI". Series: Mechanic-technological systems and complexes], 9 (1158), 94–98.

Kozachenko, D. M., Korobiova, R. H., Taranets, O. I. (2009). Issledovanie pricel'nogo regulirovanija skorosti skatyvanija otcepov v uslovijah neopredelennoj informacii ob ih hodovyh svojstvah [Investigation of sighting regulation of the rolling-off speed in the conditions of uncertainty of information about their running properties]. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6 (3 (42)), 42–47.

Bessonenko, S. A. (2006). Raschet skorosti otcepov i moshhnosti tormoznyh pozicij s ispol'zovaniem verojatnostnyh pokazatelej [Calculation of the speed of traction and power braking positions using the probabilistic indicators]. Transport: nauka, tehnika, upravlenie [Transport: science, technology, management], 5, 11–16.

Bobrovskyi, V., Kozachenko, D., Dorosh, A., Demchenko, E., Bolvanovska, T., Kolesnik, A. (2016). Probabilistic Approach for the Determination of Cuts Permissible Braking Modes on the Gravity Humps. Transport Problems, 11 (1), 147–155. doi: 10.20858/tp.2016.11.1.14

Bobrovskiy, V. I., Dorosh, A. S. (2013). The optimization of retarding regimes within the particular group of cuts. Science and Transport Progress. Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport, 1 (43), 103–112. doi: 10.15802/stp2013/9582

Bessonenko, S. A., Ivanchenko, V. N. Ljashhenko, A. M. (2013). Matematicheskaja model' rascheta parametrov interval'nogo tormozhenija otcepov i peremennyh skorostej rospuska sostavov [Mathematical model for calculating the parameters of interval braking of traps and variable rates of composition dissolution]. Vestnik Rostovskogo gosudarstvennogo universitetata putey soobshcheniya [Bulletin of Rostov State Transport University], 1 (49), 55–65.

Grevtsov, S. V. (2016). The analysis of risks related to break-up of rolling stock on hump yards. Transport systems and transportation technologies, 12, 10–15. doi: 10.15802/tstt2016/85879

Bobrovskyi, V. I., Rogov, N. V. (2004). Optimizacija rezhimov regulirovanija skorosti otcepov pri rospuske sostavov na gorkah [Optimization of methods of cuts speed control in the dissolution of the rolling stocks on hump yards]. Visnyk Dnipropetrovskoho natsionalnoho universytetu zaliznychnoho transportu imeni akademika V. Lazariana [Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport named after Academician V. Lazaryan], 4, 174–182.

Bobrovskyi, V. I., Kudryashov, A. V. (2011). Analyz chysla razdelenyi ottsepov v sostavakh, rasformyruemykh na deistvuiushchykh sortyrovochnykh horkakh [The analysis of the number of the cuts’ separations in the train for existing hump]. Transportni systemy ta tekhnolohii perevezen [Transport systems and transportation technologies], 2, 17–21.

Kozachenko, D. N. (2010). Issledovanie uslovij interval'nogo regulirovanija skorosti skatyvanija otcepov na avtomatizirovannyh gorkah [Studies of the conditions of the interval speed control rolling unhook on automated slides]. Visnyk Dnipropetrovskoho natsionalnoho universytetu zaliznychnoho transportu imeni akademika V. Lazariana [Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport named after Academician V. Lazaryan], 34, 46–50.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Zhang, C. Analysis of Hump Automation in China [Text] / C. Zhang, Y. Wei, G. Xiao, Z. Wang, J. Fu // Traffic and Transportation Studies (2000). – 2000. doi: 10.1061/40503(277)45 

Бобровський, В. І. Імітаційна модель процесу розпуску составів на сортувальних гірках [Текст] / В. І. Бобровський, А. С. Дорош, Є. Б. Демченко // Вісник Нац. техніч. ун-у «Харків. політех. ін-ту». Серія: Механіко-технолог. системи та комплекси. – 2015. – № 49 (1158). – С. 94–98.

Козаченко, Д. Н. Исследование прицельного регулирования скорости скатывания отцепов в условиях неопределенной информации об их ходовых свойствах [Текст] / Д. Н. Козаченко, Р. Г. Коробьева, О. И. Таранец // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. – 2009. – Т. 6, № 3 (42). – С. 42–47.

Бессоненко, С. А. Расчет скорости отцепов и мощности тормозных позиций с использованием вероятностных показателей [Текст] / С. А. Бессоненко // Транспорт: наука, техника, управление. – 2006. – № 5. – C. 11–16.

Bobrovskyi, V. Probabilistic Approach for the Determination of Cuts Permissible Braking Modes on the Gravity Humps [Text] / V. Bobrovskyi, D. Kozachenko, A. Dorosh, E. Demchenko, T. Bolvanovska, A. Kolesnik // Transport Problems. – 2016. – Vol. 11, Issue 1. – P. 147–155. doi: 10.20858/tp.2016.11.1.14 

Бобровский, В. И. Оптимизация режимов торможения отцепов расчетной группы состава [Текст] / В. И. Бобровский, А. С. Дорош // Наука та прогрес транспорту. – 2013. – № 1 (43). – С. 103–112. doi: 10.15802/stp2013/9582 

Бессоненко, С. А. Математическая модель расчета параметров интервального торможения отцепов и переменных скоростей роспуска составов [Текст] / С. А. Бессоненко, В. Н. Иванченко, А. М. Лященко // Вестник РГУПС. – 2013. – № 1 (49). – С. 55–65.

Гревцов, С. В. Дослідження ризиків, пов’язаних з розформуванням составів поїздів на сортувальних гірках [Текст] / С. В. Гревцов // Транспортні системи і технології перевезень. – 2016. – № 12. – С. 10–15. doi: 10.15802/tstt2016/85879 

Бобровский, В. И. Оптимизация режимов регулирования скорости отцепов при роспуске составов на горках [Текст] / В. И. Бобровский, Н. В. Рогов // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. – 2004. – № 4. – С. 174–182.

Бобровский, В. И. Анализ числа разделений отцепов в составах, расформируемых на действующих сортировочных горках [Текст] / В. И. Бобровский, А. В. Кудряшов // Транспортні системи та технології перевезень. – 2011. – Вип. 2. – С. 17–21.

Козаченко, Д. Н. Исследование условий интервального регулирования скорости скатывания отцепов на автоматизированных горках [Текст] / Д. Н. Козаченко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. – 2010. – № 34. – С. 46–50.



Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Copyright (c) 2017 Дмитрий Николаевич Козаченко, Сергей Вениаминович Гревцов, Татьяна Валентиновна Болвановская

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

ISSN 2411-2828 (Online), ISSN 2411-2798 (Print)