Управління розпуском составів на сортувальних гірках з немеханізованими парковими гальмівними позиціями
Ключові слова:
сортувальна гірка, немеханізована гальмова позиція, регулювальник швидкості вагонів, сортувальний процес, розформування составів.Анотація
Наведена методика вибору параметрів розпуску составів на сортувальних гірках з немеханізованими гальмівними позиціями, яка дозволяє на етапі планування розпуску оцінити ймовірності несприятливих ситуацій, в тому числі пов'язаних з роботою регулювальників швидкості вагонів, і звести їх до допустимих значень за рахунок вибору швидкості розпуску і його переривання. Результати дослідження можуть використовуватися для вирішення оперативних і технологічних задач пов’язаних з гірковими операціями.
Посилання
Zhang, C., Wei, Y., Xiao, G., Wang, Z., Fu, J. (2000). Analysis of Hump Automation in China. Traffic and Transportation Studies (2000). doi: 10.1061/40503(277)45
Bobrovskyi, V. I., Dorosh, A. S., Demchenko, E. B. (2010). Imitatsiyna model' protsesu rozpusku sostaviv na sortuval'nykh hirkakh [Simulation model of the trains breaking-up process at the humps]. Vestn. Khar'k. politekhn. un-ty. Ser.: Mekhaniko-tekhnoloh. systemy ta kompleksy [Bulletin of the National Technical University "KhPI". Series: Mechanic-technological systems and complexes], 9 (1158), 94–98.
Kozachenko, D. M., Korobiova, R. H., Taranets, O. I. (2009). Issledovanie pricel'nogo regulirovanija skorosti skatyvanija otcepov v uslovijah neopredelennoj informacii ob ih hodovyh svojstvah [Investigation of sighting regulation of the rolling-off speed in the conditions of uncertainty of information about their running properties]. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 6 (3 (42)), 42–47.
Bessonenko, S. A. (2006). Raschet skorosti otcepov i moshhnosti tormoznyh pozicij s ispol'zovaniem verojatnostnyh pokazatelej [Calculation of the speed of traction and power braking positions using the probabilistic indicators]. Transport: nauka, tehnika, upravlenie [Transport: science, technology, management], 5, 11–16.
Bobrovskyi, V., Kozachenko, D., Dorosh, A., Demchenko, E., Bolvanovska, T., Kolesnik, A. (2016). Probabilistic Approach for the Determination of Cuts Permissible Braking Modes on the Gravity Humps. Transport Problems, 11 (1), 147–155. doi: 10.20858/tp.2016.11.1.14
Bobrovskiy, V. I., Dorosh, A. S. (2013). The optimization of retarding regimes within the particular group of cuts. Science and Transport Progress. Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport, 1 (43), 103–112. doi: 10.15802/stp2013/9582
Bessonenko, S. A., Ivanchenko, V. N. Ljashhenko, A. M. (2013). Matematicheskaja model' rascheta parametrov interval'nogo tormozhenija otcepov i peremennyh skorostej rospuska sostavov [Mathematical model for calculating the parameters of interval braking of traps and variable rates of composition dissolution]. Vestnik Rostovskogo gosudarstvennogo universitetata putey soobshcheniya [Bulletin of Rostov State Transport University], 1 (49), 55–65.
Grevtsov, S. V. (2016). The analysis of risks related to break-up of rolling stock on hump yards. Transport systems and transportation technologies, 12, 10–15. doi: 10.15802/tstt2016/85879
Bobrovskyi, V. I., Rogov, N. V. (2004). Optimizacija rezhimov regulirovanija skorosti otcepov pri rospuske sostavov na gorkah [Optimization of methods of cuts speed control in the dissolution of the rolling stocks on hump yards]. Visnyk Dnipropetrovskoho natsionalnoho universytetu zaliznychnoho transportu imeni akademika V. Lazariana [Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport named after Academician V. Lazaryan], 4, 174–182.
Bobrovskyi, V. I., Kudryashov, A. V. (2011). Analyz chysla razdelenyi ottsepov v sostavakh, rasformyruemykh na deistvuiushchykh sortyrovochnykh horkakh [The analysis of the number of the cuts’ separations in the train for existing hump]. Transportni systemy ta tekhnolohii perevezen [Transport systems and transportation technologies], 2, 17–21.
Kozachenko, D. N. (2010). Issledovanie uslovij interval'nogo regulirovanija skorosti skatyvanija otcepov na avtomatizirovannyh gorkah [Studies of the conditions of the interval speed control rolling unhook on automated slides]. Visnyk Dnipropetrovskoho natsionalnoho universytetu zaliznychnoho transportu imeni akademika V. Lazariana [Bulletin of Dnipropetrovsk National University of Railway Transport named after Academician V. Lazaryan], 34, 46–50.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Дмитрий Николаевич Козаченко, Сергей Вениаминович Гревцов, Татьяна Валентиновна Болвановская
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.