Змінення переробної спроможності сортувальних пристроїв через надійність характеристик верхньої будови колії

Автор(и)

  • Л. В. ТРИКОЗ Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Ukraine
  • І. В. БАГІЯНЦ Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050, Ukraine

Ключові слова:

сортувальні пристрої, переробна спроможність, технічне оснащення, відмови, верхня будова колії

Анотація

Розглянуто сортувальний комплекс як складну технологічну система, що охоплює широкий перелік складових для виконання запланованих операцій. Проаналізовано метод визначення переробної спроможності сортувальної гірки та витяжих колій з метою встановлення залежності ефективної експлуатації сортувальних пристроїв від надійності використання технічного оснащення. Запропоновано розглянути та врахувати вимушені відмови пристроїв сигналізації, централізації та блокування, що використовуються для регулювання і забезпечення безперервної добової роботи залізничного транспорту

Біографії авторів

Л. В. ТРИКОЗ, Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Доктор технічних наук, професор кафедри «Будівельні матеріали, конструкції та споруди»

І. В. БАГІЯНЦ, Український державний університет залізничного транспорту пл. Фейєрбаха, 7, м. Харків, Україна, 61050

Інженер

Посилання

Pro shvalennya strategiyi rozvitku zaliznichnogo transportu na period do 2020 roku. Available at: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1555-2009-р

Galuzevi budivelni normi Ukrayini. Sporudi transportu. Sortuvalni pristroyi zaliznits. Normi proektuvannya GBN V.2.3-37472062-1:2012. Available at: http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=66056

Zhuravel, V. V., Maslyuk, A. I., Zhuravel, I. L. (2013). Doslidzhennya vplivu rekonstruktsiyi vityazhnih koliy na efektivnIst funktsIonuvannya sortuvalnoyi stantsiyi. Zbirnik naukovih prats DNUZT. TransportnI sistemi ta tehnologiyi perevezen, 5, 23–27.

Bolvanovska, T. V. (2014). Rozrahunok pererobnoyi spromozhnosti sortuvalnih kompleksiv. Zbirnik naukovih prats DNUZT. TransportnI sistemi ta tehnologiyi perevezen, 8, 27–34.

Kozachenko, D. M. Levitskiy, I. Yu., Bolvanovska, T. V. (2012). Doslidzhennya vplivu shvidkosti rozpusku sostaviv na pererobnu spromozhnist sortuvalnih girok. Visnyk DNUZT, 41, 61–63.

Anderson, E. P. (1993). Overcoming capacity constraints on Chinese railways. Available at: http://siteresources.worldbank.org/INTTRANSPORT/Resources/336291-1119275973157/td-rw7.pdf

Dahlhaus, E., Horak, P., Miller, M., Ryan, J. F. (2000). The train marshalling problem. Discrete Applied Mathematics, 103 (1-3), 41–54. doi:10.1016/s0166-218x(99)00219-x

He, S., Song, R., Chaudhry, S. S. (2003). An integrated dispatching model for rail yards operations. Computers & Operations Research, 30 (7), 939–966. doi: 10.1016/s0305-0548(02)00064-3

Jing, Y., Wang, C., Li, Z., Xue, F. (2009). Model and Algorithm of Dynamic Wagon-flow Allocation on Uncertainty Conditions. 2009 Second International Symposium on Computational Intelligence and Design. doi: 10.1109/iscid.2009.145

Lin, E., Cheng, C. (2011). Simulation and analysis of railroad hump yards in North America. Proceedings of the 2011 Winter Simulation Conference (WSC). doi: 10.1109/wsc.2011.6148064

Dalal, M. A., Jensen, L. P. (2001). Simulation modeling at Union Pacific Railroad. Proceeding of the 2001 Winter Simulation Conference (Cat. No.01CH37304). doi: 10.1109/wsc.2001.977413

Stanić, M., Stojić, G., Tanackov, I., Aleksić, D. (2011). Model for the optimization of technology and capacity in marshalling station. 20th International scientific conference “TRANSPORT 2011”, 3, I-36–I-45. Available at: http://www.mtc-aj.com/conf_2011/dok_511.pdf

Berestov, I. V., Shapoval, H. V., Kutsenko, M. Iu., Bazdyr, M. V., Bozhko, M. M., Drobakha, N. I., Zabiiaka, I. O., Musii, L. P., Safonov, V. O. (2012). Zaliznychni stantsii ta vuzly. Kharkiv, 464.

Akulinichev, V. M., Pravdin, N. V., Bolotnyiy, V. Ya., Savchenko, I. E. (1992). Zheleznodorzhnyie stantsii i uzlyi. Moscow: Transport, 480.

Negrey, V. Ya., Podkopaev, V. A., Filatov, E. A., Mogila, V. S., Baykov, K. R. (2013). Propusknaya i pererabatyivayuschaya sposobnost sooruzheniy i ustroystv zheleznodorozhnogo transporta. Gomel: BelGUT, 183.

Trykoz, L. V., Bagiyanc, I. V., Savchuk, V. Y., Pustovoitova, O. M., Kamchatnaya, S. M., Saiapin, O. S. (2016). Investigation into Electrical Conductivity of the Multicomponent System of Trackbed. International Journal of Engineering Research in Africa, 25, 52–57. doi: 10.4028/www.scientific.net/jera.25.52

Trykoz, L., Bagiyanc, І. (2016). Impact of the type of a contaminant on electric resistance of treated track ballast. Technika Transportu Szynowego. 23, 38–40.

Trykoz, L. V., Romanovych, Ie. V., Bahiiants, I. V. (2016). Rozrobka metodu pidvyshchennia nadiinosti balastnoi pryzmy shliakhom zbilshennia terminu yii sluzhby. Zaliznychnyi transport Ukrainy, 5/6. 16–22.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-29

Номер

Розділ

Технології та обладнання виробництва