Проектування конфігурації складської мережі

Автор(и)

  • Валентина Валеріївна Гладковська Одеський національний морський університет вул. Мечнікова, 34, м. Одеса, Україна, 65000, Ukraine

Ключові слова:

складська мережа, транспортно-експедиторська компанія, ринок, логістичний оператор, регіон, вантажопоток.

Анотація

Представлена економіко-математична модель, яка дозволяє спроектувати конфігурацію складської мережі з урахуванням специфіки обслуговуються вантажопотоків транспортно-експедиторською компанією для забезпечення мінімальних транспортних витрат, а також розподіляти матеріальні потоки. Таким чином, для кожного регіону може бути визначено безліч можливих варіантів розташування складської мережі регіону. Де основним критерієм оптимізації конфігурації складської мережі є мінімізація транспортних витрат.

Біографія автора

Валентина Валеріївна Гладковська, Одеський національний морський університет вул. Мечнікова, 34, м. Одеса, Україна, 65000

асистент кафедри «Судноводіння і морська безпека»

Посилання

Konstantinov, R. V. (2011). Proektirovanie optimal'noy skladskoy seti. Inzhenernyy vestnik Dona, 18 (4), 243–250.

Ivanova, N. V. Faktory formirovaniya logisticheskoy infrastruktury na predpriyatiyah po proizvodstvu pit'evoy butilirovannoy vody. Upravlenie ekonomicheskimi sistemami. Available at: http://uecs.ru/marketing/item/1517–2012–08–31–05–22–38

Pokrovskaya, O. D., Voskresenskiy, I. V. (2011). Algoritmizatsiya zadachi kompleksnogo rascheta parametrov terminal'noy seti regiona. Transport Urala, 1 (28), 10–13.

Pokrovskaya, O. D., Pokrovskaya, O. D. (2010). Innovatsionno-metodologicheskiy podhod k obosnovaniyu sozdaniya v regione seti terminalov kak edinogo transportno-ekspeditsionnogo prostranstva (na primere Kemerovskoy oblasti). Transport Urala, 1 (24), 23–27.

Boulding, W., Kalra, A., Staelin, R., Zeithaml, V. A. (1993). A Dynamic Process Model of Service Quality: From Expectations to Behavioral Intentions. Journal of Marketing Research, 30 (1), 7. doi: 10.2307/3172510

William, M., Ferell, O. C. (1995). Marketing (International Edition). Houhton MIFFLIN Company Boston. Available at: http://trove.nla.gov.au/work/28296078

Schnaars, S. P. (1998). Marketing Strategy: Customers & Competition. New York: Free Press, 216.

Prahalad, C. K., Hamel, G. (1990). The Core Competence of the Corporation. Harvard Business review.

Ocheretna, V. V. (2014). Analysis of the integrated logistic system on example of transport forwarding firm work. Technology Audit and Production Reserves, 6 (3 (20)), 16–20. doi: 10.15587/2312-8372.2014.31348

Yudin, B. D. (1974). Matematicheskie metody upravleniya v usloviyah nepolnoy informatsii. Moscow: Sov. radio, 400.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-28

Номер

Розділ

Автоматизація та управління механіко-технологічними системами та комплексами