Виявлення цільових груп для підвищення конверсії інтернет-магазину

Автор(и)

  • Наталія Сергіївна Ащепкова Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара, пр. Гагарина, 72, Дніпро, Україна, 49010, Україна https://orcid.org/0000-0002-1870-1062
  • Антон Дмитрович Кулагин Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара, пр. Гагаріна, 72, Дніпро, Україна, 49010., Україна

Ключові слова:

інтернет-магазин, попит, загальна частота, словоформи, точне входження, таргетування, сезонність, конверсія, цільова група споживачів, система керування

Анотація

Представлено результати експериментального дослідження системи керування конверсією інтернет-магазину. Проаналізовано ефективність системи керування попитом для виділених цільових груп: родини з дітьми, молодь, жінки, чоловіки. При розробці системи керування конверсією інтернет-магазину варто враховувати, що приріст конверсії може істотно відрізнятися залежно від ознак цільових груп споживачів (соціальний статус, професія, рід занять, регіон й т. ін.), категорії товарів і добробуту суспільства.

Біографії авторів

Наталія Сергіївна Ащепкова, Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара, пр. Гагарина, 72, Дніпро, Україна, 49010

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра механотроніки

Антон Дмитрович Кулагин, Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара, пр. Гагаріна, 72, Дніпро, Україна, 49010.

аспірант, кафедра механотроніки, 

Посилання

faktov o povedenii onlayn-pokupateley. Available at: https://evo.business/5-faktov-o-povedenii-onlajn-pokupatelej/

Skott, B., Neyl, T. (2010). Proektirovanie veb-interfeysov. Sankt-Peterburg: Simvol-Plyus, 352.

Kolisnichenko, D. N. (2013). PHP i MySQL. Razrabotka Web-prilozheniy. Sankt-Peterburg: BHV-Peterburg, 543.

Hant, B. (2012). Konversiya sayta. Prevrashchaem posetiteley v pokupateley. Sankt-Peterburg: Piter, 543.

Nikson, R. (2011). Sozdaem dinamicheskie veb-sayty s pomoshch'yu PHP, MySQL i JavaScript. Sankt-Peterburg: Piter, 497.

Tokarchuk, A. M. (2012). Povyshenie effektivnosti metodov i algoritmov razrabotki, vzaimodeystviya i hraneniya veb-prilozheniy. Moscow, 163. Available at: http://www.dissercat.com/content/povyshenie-effektivnosti-metodov-i-algoritmov-razrabotki-vzaimodeistviya-i-khraneniya-veb-pr

Meshcheryakov, S. V. (2012). Metody effektivnoy organizatsii baz dannyh i ih prilozheniy v promyshlennyh sistemah. Sankt-Peterburg, 294. Available at: http://www.dissercat.com/content/metody-effektivnoi-organizatsii-baz-dannykh-i-ikh-prilozhenii-v-promyshlennykh-sistemakh

Syryh, Yu. A. (2008). Sovremennyy veb-dizayn. Risuem sayt, kotoryy prodaet. Moscow: OOO «I.D. Vil'yams», 304.

Rusakov, M. (2014). Sozdanie sayta ot nachala i do kontsa. Internet-Izdanie, 172.

Borisenko, A. A. (2008). Web-dizayn. Prosto kak dvazhdy dva. Moscow: Eksmo, 320.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-28

Номер

Розділ

Автоматизація та управління механіко-технологічними системами та комплексами