Виявлення цільових груп для підвищення конверсії інтернет-магазину
Анотація
Представлено результати експериментального дослідження системи керування конверсією інтернет-магазину. Проаналізовано ефективність системи керування попитом для виділених цільових груп: родини з дітьми, молодь, жінки, чоловіки. При розробці системи керування конверсією інтернет-магазину варто враховувати, що приріст конверсії може істотно відрізнятися залежно від ознак цільових груп споживачів (соціальний статус, професія, рід занять, регіон й т. ін.), категорії товарів і добробуту суспільства.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
faktov o povedenii onlayn-pokupateley. Available at: https://evo.business/5-faktov-o-povedenii-onlajn-pokupatelej/
Skott, B., Neyl, T. (2010). Proektirovanie veb-interfeysov. Sankt-Peterburg: Simvol-Plyus, 352.
Kolisnichenko, D. N. (2013). PHP i MySQL. Razrabotka Web-prilozheniy. Sankt-Peterburg: BHV-Peterburg, 543.
Hant, B. (2012). Konversiya sayta. Prevrashchaem posetiteley v pokupateley. Sankt-Peterburg: Piter, 543.
Nikson, R. (2011). Sozdaem dinamicheskie veb-sayty s pomoshch'yu PHP, MySQL i JavaScript. Sankt-Peterburg: Piter, 497.
Tokarchuk, A. M. (2012). Povyshenie effektivnosti metodov i algoritmov razrabotki, vzaimodeystviya i hraneniya veb-prilozheniy. Moscow, 163. Available at: http://www.dissercat.com/content/povyshenie-effektivnosti-metodov-i-algoritmov-razrabotki-vzaimodeistviya-i-khraneniya-veb-pr
Meshcheryakov, S. V. (2012). Metody effektivnoy organizatsii baz dannyh i ih prilozheniy v promyshlennyh sistemah. Sankt-Peterburg, 294. Available at: http://www.dissercat.com/content/metody-effektivnoi-organizatsii-baz-dannykh-i-ikh-prilozhenii-v-promyshlennykh-sistemakh
Syryh, Yu. A. (2008). Sovremennyy veb-dizayn. Risuem sayt, kotoryy prodaet. Moscow: OOO «I.D. Vil'yams», 304.
Rusakov, M. (2014). Sozdanie sayta ot nachala i do kontsa. Internet-Izdanie, 172.
Borisenko, A. A. (2008). Web-dizayn. Prosto kak dvazhdy dva. Moscow: Eksmo, 320.
Пристатейна бібліографія ГОСТ
5 фактов о поведении онлайн-покупателей [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://evo.business/5-faktov-o-povedenii-onlajn-pokupatelej/
Скотт, Б. Проектирование веб-интерфейсов [Текст] / Б. Скотт, Т. Нейл. – СПб.: Символ-Плюс, 2010. – 352 с.
Колисниченко, Д. Н. PHP и MySQL. Разработка Web-приложений [Текст] / Д. Н. Колисниченко. – СПб.: БХВ-Петербург, 2013. – 543 с.
Хант, Б. Конверсия сайта. Превращаем посетителей в покупателей [Текст] / Б. Хант. – СПб.: Питер, 2012. – 543 с.
Никсон, Р. Создаем динамические веб-сайты с помощью PHP, MySQL и JavaScript [Текст] / Р. Никсон. – СПб.: Питер, 2011. – 497 с.
Токарчук, А. М. Повышение эффективности методов и алгоритмов разработки, взаимодействия и хранения веб-приложений [Текст]: автореферат / А. М. Токарчук. – Москва, 2012. – 163 с. – Режим доступа: http://www.dissercat.com/content/povyshenie-effektivnosti-metodov-i-algoritmov-razrabotki-vzaimodeistviya-i-khraneniya-veb-pr
Мещеряков, С. В. Методы эффективной организации баз данных и их приложений в промышленных системах [Текст]: автореферат / С. В. Мещеряков. – Санкт-Петербург, 2012. – 294 с. – Режим доступа: http://www.dissercat.com/content/metody-effektivnoi-organizatsii-baz-dannykh-i-ikh-prilozhenii-v-promyshlennykh-sistemakh
Сырых, Ю. А. Современный веб-дизайн. Рисуем сайт, который продает [Текст] / Ю. А. Сырых. – М.: ООО «И.Д. Вильямс», 2008. – 304 с.
Русаков, М. Создание сайта от начала и до конца [Текст] / М. Русаков. – Интернет-Издание, 2014. – 172 с.
Борисенко, А. А. Web-дизайн. Просто как дважды два [Текст] / А. А. Борисенко. – М.: Эксмо, 2008. – 320 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
Copyright (c) 2017 Наталія Сергіївна Ащепкова, Антон Дмитрович Кулагин

Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.
ISSN 2411-2828 (Online), ISSN 2411-2798 (Print)