Виявлення цільових груп для підвищення конверсії інтернет-магазину
Ключові слова:
інтернет-магазин, попит, загальна частота, словоформи, точне входження, таргетування, сезонність, конверсія, цільова група споживачів, система керуванняАнотація
Представлено результати експериментального дослідження системи керування конверсією інтернет-магазину. Проаналізовано ефективність системи керування попитом для виділених цільових груп: родини з дітьми, молодь, жінки, чоловіки. При розробці системи керування конверсією інтернет-магазину варто враховувати, що приріст конверсії може істотно відрізнятися залежно від ознак цільових груп споживачів (соціальний статус, професія, рід занять, регіон й т. ін.), категорії товарів і добробуту суспільства.
Посилання
faktov o povedenii onlayn-pokupateley. Available at: https://evo.business/5-faktov-o-povedenii-onlajn-pokupatelej/
Skott, B., Neyl, T. (2010). Proektirovanie veb-interfeysov. Sankt-Peterburg: Simvol-Plyus, 352.
Kolisnichenko, D. N. (2013). PHP i MySQL. Razrabotka Web-prilozheniy. Sankt-Peterburg: BHV-Peterburg, 543.
Hant, B. (2012). Konversiya sayta. Prevrashchaem posetiteley v pokupateley. Sankt-Peterburg: Piter, 543.
Nikson, R. (2011). Sozdaem dinamicheskie veb-sayty s pomoshch'yu PHP, MySQL i JavaScript. Sankt-Peterburg: Piter, 497.
Tokarchuk, A. M. (2012). Povyshenie effektivnosti metodov i algoritmov razrabotki, vzaimodeystviya i hraneniya veb-prilozheniy. Moscow, 163. Available at: http://www.dissercat.com/content/povyshenie-effektivnosti-metodov-i-algoritmov-razrabotki-vzaimodeistviya-i-khraneniya-veb-pr
Meshcheryakov, S. V. (2012). Metody effektivnoy organizatsii baz dannyh i ih prilozheniy v promyshlennyh sistemah. Sankt-Peterburg, 294. Available at: http://www.dissercat.com/content/metody-effektivnoi-organizatsii-baz-dannykh-i-ikh-prilozhenii-v-promyshlennykh-sistemakh
Syryh, Yu. A. (2008). Sovremennyy veb-dizayn. Risuem sayt, kotoryy prodaet. Moscow: OOO «I.D. Vil'yams», 304.
Rusakov, M. (2014). Sozdanie sayta ot nachala i do kontsa. Internet-Izdanie, 172.
Borisenko, A. A. (2008). Web-dizayn. Prosto kak dvazhdy dva. Moscow: Eksmo, 320.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Наталія Сергіївна Ащепкова, Антон Дмитрович Кулагин
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.