Дослідження пропускної спроможності залізничного напрямку в умовах прискореного руху пасажирських поїздів

Автор(и)

  • Наталя Олександрівна Логвінова Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Ukraine

Ключові слова:

залізничний напрямок, пропускна спроможність, коефіцієнт зйому, вантажні та пасажирські поїзда

Анотація

Розглядається аналітичний розрахунок пропускної спроможності одноколійного залізничного напрямку з двохколійними вставками в умовах прискореного руху пасажирських поїздів. Для розрахунку пропускної спроможності прийняті уточнені коефіцієнти зйому вантажних поїздів на залізничних напрямках, обладнаних автоблокуванням при різних довжинах блок-ділянок та швидкості руху вантажних та прискорених пасажирських поїздів. Результати досліджень можуть бути використані при організації руху на залізничних напрямках за погодженими розкладами.

Біографія автора

Наталя Олександрівна Логвінова, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Кандидат технічних наук

Доцент кафедри "Управління експлуатаційною роботою"

Посилання

1. Postanovoyu kabinetu ministriv Ukraini No 457/ (1998). Statut zaliznits Ukraini.

2. Kochnev, F. (1979). Organizatsiya dvizheniya na zheleznodorozhnom transporte. 568 p.

3. Levin, D., Pavlov V. (2111). Raschet i ispolzovanie propusknoy sposobnosti zheleznyih dorog: monografiya. M.: FGOU «Uchebno-metodicheskiy tsentr po obrazovaniyu na zheleznodorozhnom transporte», p. 364 s.-ISBN 978-5-9994-0083-3

4. Borodin, A. (2008). Ekspluatatsionnaya rabota zheleznodorozhnyih napravleniy. Trudyi VNIIAS, 6, M: BiznesProekt, 307-314.

5. Zheleznov, D., Svetlakova E. (2012). Optimizatsiya dvizheniya poezdov pri ogranicheniyah propusknoy sposobnosti «okna» dlya proizvodstva kapitalnogo remonta puti. Saarbryukken: LAP LAMBERT Academic Publishing, p. 120 s. – ISBN 978-3-8484-1252-5.

6. Zheleznov, D. (2013). Metodologiya usileniya provoznoy sposobnosti zheleznyih dorog Rossii v usloviyah reformyi otrasli. dissertatsiya doktora tehn. Nauk. Mosk. gos. un-t putey soobsch. – M., p. 324.

7. Baturin, A. (2000). Teoriya vyibora optimalnogo razvitiya tehnicheskogo osnascheniya seti zheleznyih dorog. dissertatsiya doktora tehn. Nauk. - M: MIIT, p. 336.

8. nak. Ukrzaliznitsi vid 12.07.02 no 360-TS. (2002). Timchasova instruktsiya z organizatsiyi shvidkisnogo ruhu pasazhirskih poyizdiv. Vimogi do infrastrukturi ta ruhomogo skladu.

9. Vinogradov, S. (2012). Predlozheniya po razrabotke i avtomatizatsii tehnologii otsenki vliyaniya parametrov perevozochnogo protsessa na propusknyie sposobnosti uchastkov zheleznyih dorog. Byulleten ob'edinyonnogo uchyonogo soveta OAO «RZhD», 3, 22-26.

10. Anisimov P., Ivanov A. (2011). Vyisokoskorostnyie zheleznodorozhnyie magistrali i passazhirskie poezda: monografiya. –M.: GOU «Uchebno-metodicheskiy tsentr po obrazovaniyu na zheleznodorozhnom transporte», p. 542 - ISBN 978-5-9994-0088-8

11. Vernigora, R., Papahov O., Logvinova N. (2013). Analitichniy rozrahunok koefitsientiv zyomu vantazhnih poizdiv pasazhirskimi v umovah shvidkisnogo ruhu. Shidno-Evropeyskiy zhurnal peredovih tehnologiy, 2/3 (62), 51-55.

12. Papahov, O., Logvinova N. (2014). Obgruntuvannya ruhu poyizdiv na napryamkah za pogodzhenimi rozkladami. Naukoviy zhurnal «ElektrifikatsIiya transportu», 8, 110 – 116.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-08-04

Номер

Розділ

Автоматизація та управління механіко-технологічними системами та комплексами