Алгоритм моделі розподілу пасажирських кореспонденцій між альтернативними варіантами шляху пересування

Автор(и)

  • Г. І. Фалецька Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61002, Ukraine https://orcid.org/0000-0001-9540-6430

Ключові слова:

алгоритм, розподіл кореспонденцій, шлях пересування, пасажиропотік, узагальнена вартість пересування

Анотація

Розроблено алгоритм моделі розподілу кореспонденцій між альтернативними варіантами шляху пересування. В якості характеристик альтернатив враховано витрати часу на здійснення пересування, вплив транспортної стомлюваності та рівень тарифів на послуги маршрутного пасажирського транспорту. 

Біографія автора

Г. І. Фалецька, Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук

Кафедра транспортних систем і логістики

Посилання

1. Dolya, V. K. (2011). Passenger transportation. Kharkiv, 504.

2. Efremov, I. S., Kobozev, V. M., Yudin, V. A. (1980). The theory of urban passenger transport. Moscow, 535.

3. Antoshvili, M. E., Varelopulo, G. A., Khrushchev, M. V. (1974). Organization of urban bus transport with application of mathematical methods and computers. Moscow, 104.

4. Granovsky, B. I. (1986). Modelling passenger flows in transport systems // Results of science and technology. A series "Road and urban transport", V.11, Moscow, 67 – 107.

5. Moon, E. E. (1986). Organization of passengers transportation by bus. Moscow, 136.

6. Gorbachov, P. F. (2009). Concept of formation systems routeing passenger transport in cities. Kharkiv, 39.

7. Sadikhova, O. S. (1974). Passenger route choice // Public transport and engineering preparation of the urban area, 91, 33-41.

8. Lam, W. H. K., Bell, M. G. H. (2003). Advanced modeling for transit operations and service planning, Pergamon, Elsevier Science Ltd., Oxford, 345.

9. Cepeda, M., Cominetti, R., Florian, M. (2006). A frequency–based assignment model for congested transit networks with strict capacity constraints: characterization and computation of equilibria. Transportation Research 40B, 437–459

10. Nuzzolo, A. (2001). Schedule–based path choice models for public transport networks. Proceedings of Advanced Course on Transit Networks, Rome, 15.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-22

Номер

Розділ

Управління якістю виробництва