Дослідження впливу різних факторів на величинуінтервалів на розділових стрілках

Автор(и)

  • А. В. Кудряшов Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, вул. Лазаряна, 2, м. Дніпропетровськ, Україна, 49010, Україна

Ключові слова:

відчеп, сортувальна гірка, режим гальмування, оптимізація, опір руху, автоматизація, імітаційне моделювання, розформування

Анотація

Виконано дослідження впливу таких випадкових факторів, як  значення основного питомого опору руху вагону та точності реалізації швидкості виходу відчепа з гальмової позиції  на величину інтервалів між відчепами составу, що розформовуються на сортувальній гірці. Виконано статистичну обробку величини різниці між інтервалами, що отримані за результатами оптимізації режиму розформування составу та при скочуванні в умовах дії випадкових факторів.

Біографія автора

А. В. Кудряшов, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, вул. Лазаряна, 2, м. Дніпропетровськ, Україна, 49010

Кандидат технічних наук, доцент кафедри  станцій та вузлів

Посилання

1. Nagornyiy, E. V., Berestov, I. V. (1996). K voprosu avtomatizatsii protsessa rasformirovaniya-formirovaniya sostavov na sortirovochnyih gorkah. Inform. Upravl. sistemyi na zh.-d. Transp, 1, 2, 12-15.

2. Savitskiy, A. G., Sheluhin, V. I., Sokolov, V. N., (2004). Upravlenie dvizheniem sostavov i ottsepov na av-tomatizirovannyih sortirovochnyih gorkah. Avtomatika, svyaz, informatika, 7, 15-19.

3. Sheluhin, V. I., Malyishev, V. I. (2000). Universalnyiy modul upravleniya tormoznyimi pozitsiyami. Avtomatika, svyaz, informatika, 5, 12-14.

4. B¨using, C., Jens, M. (2010). Robust algorithms for sorting railway cars. In Proc. of the 18th Annual European Symposium on Algorithms (ESA-10), 6346, 350–361.

5. Hansmann, R. S., Zimmermann, U. T. (2007). Optimal sorting of rolling stock at hump yards. In: Mathematics - Key Technology for the Future: Joint Projects Between Universities and Industry, 189–203.

6. Kozachenko, D. M., Berezoviy, M. I., Taranets, O. I. (2007). Modelyuvannya roboti sortuvalnoнi gіrki v umovah neviznachenosti parametrіv vіdchepіv ta harakteristik navkolishnogo seredovischa. Visnik DNUZT, 16, 73-76.

7. Muha, Yu. A., Pavlovskiy, A. I. (1981). Dinamika skatyivaniya ottsepov s gorki i problema otsenki ih hodovyih svoystv. Tr. DIITa, 216/14, 37-47.

8. Pravila i normyi proektirovaniya sortirovochnyih ustroystv na zheleznyih dorogah Soyuza SSR. Transport, 1992, 104.

9. Bobrovskiy, V. I., Kudryashov, A. V. (2010). Optimizatsiya rezhimov rasformirovaniya sostavov na sortirovochnyih gorkah. Visnik DIITu, 32, 224-229.

10. Bobrovskiy, V. I., Vernigora, R. V., Kudryashov, A. V., Elnikova, L. O. (2009). Ogranicheniya rezhimov tormozheniya ottsepov na sortirovochnyih gorkah. Visnik DIITu, 27, 30-35.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-22

Номер

Розділ

Автоматизація та управління механіко-технологічними системами та комплексами