Створення інтерактивних тестів учбової дисципліни «Вища математика. Лінійна алгебра»

Автор(и)

  • Л. М. Малярец Харківський Національний Економічний Університет пр. Леніна, 9А, м. Харків, Україна, 61000, Ukraine
  • Е. А. Ковалева Харьковский Национальный Экономический Университет, пр. Ленина, 9А, г. Харьков, Украина, 61000, Ukraine

Ключові слова:

вища математика, лінійна алгебра, інтерактивний тест, оцінювання, Adobe Captivate

Анотація

Стаття присвячена створенню інтерактивних тестів, суттю яких є порівняно велика зацікавленість учнів здійснювати тестування в режимі діалогу з комп'ютером і відразу отримувати результат, а не чекати, коли вчитель перевірить паперові тести. Процес створення інтерактивних тестів розділений на декілька етапів, кожен з яких детально описаний в цій статті

Біографії авторів

Л. М. Малярец, Харківський Національний Економічний Університет пр. Леніна, 9А, м. Харків, Україна, 61000

Доктор економічних наук, професор, завідувач кафедрою

Кафедра вищої математики і економіко-математичних методів

Е. А. Ковалева, Харьковский Национальный Экономический Университет, пр. Ленина, 9А, г. Харьков, Украина, 61000

Кандидат технических наук, преподаватель

кафедры высшей математики и экономико-математических методов

Посилання

1. Wilson, M. (2011). Constructing Measures: An Item Response Modeling Approach. Lawrence Erlbaum associates, Mahwah, New Jersey, 2011.

2. Kovaleva, K. (2013). Development of training exercise of decision of the systems of linear algebraic equalizations in Adobe Captivate. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 9-12.

3. Baturin, N. А. (2009). Technology of development of tests: part I. Announcer SU State University, Series: Psychology, 4-14.

4. Kim, V. (2007). Measuring of latent parameters of examinee and test tasks. Math. IX Russ. Scientific-practical conference "Theory and practice of measuring of latent variables are in education", Sloviansk on Kuban: Publishing center SGPI, 70-71.

5. Gorohovay, Т. (2013). Modern systems of the computer testing: state-of-the-art review. ICOM, 79-81.

6. Smith, E. V. (2002). An introduction to Rasch measurement for scale development and person assessment. Journal of Nursing Measurement, 189-206.

7. Falaleeva, О. (2006). Evaluation of educational achievements the method of the soft testing. Announcer MSRUniversity, Series are "Open education", Moscow Publish of MSRUniversity, 126-130.

8. Baturin, N. A. (2009). Technology of development of tests: part II. Announcer SU State University, Series: Psychology, 5-13.

9. Pender, F. T. (2004). The testing of clinical skills in dietetic students prior to entering clinical placement. Journal of human nutrition and dietetics, 17-24.

10. Wood, T. (2009). Assessment not only drives learning, it may also help learning. Medical Education, 5-6.

11. Spearman, C. (2010). Correlation calculated from faulty data. British Journal of Psychology, 271-295.

12. Richard, H. W., Donald, W. Z., Bruno, D. Z., Donald Ross (2003). Charles Spearman: British Behavioral Scientist. Human Nature Review, 114-118.

13. Berezovskiy, V. P., Stecenko, I. V. (2013). Creation electronic educational resources and on-line teaching. Publ. group of BHV, 176.

14. Karpenko, A. P., Domnikov, A. S., Matgrass, V. V. Test method of control of quality of educating and criteria of quality of educational tests. Electronic magazine, №4. Access mode: URL: http://technomag.bmstu.ru/doc/184741.html

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-22

Номер

Розділ

Автоматизація та управління механіко-технологічними системами та комплексами